جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

امروز فرهنگ و تفکر بسیجی نیاز واقعی جامعه در بدنه اجتماعی است/ فلسفه بسیج خدمت به مردم است

سردار یوسفی گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز در جامعه ما به عنوان یک نیاز قطعی در بدنه اجتماعی احساس می‌شود اگر این فرهنگ به نوجوانان و جوانان حاکم بود در روز‌های سخت می‌تواند ما را کمک کند و فتنه‌های آخرالزمان را خنثی سازد.
امروز فرهنگ و تفکر بسیجی نیاز واقعی جامعه در بدنه اجتماعی است/ فلسفه بسیج خدمت به مردم است
1401/09/06 - 13:05
تاریخ و ساعت خبر:
143428
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس از خراسان جنوبی اظهار داشت: شجره طیبه بسیج که به دست امام راحل غرص شد امروز به درخت تناوری تبدیل شده که جهان اسلام از خدمات بسیج استفاده می‌کند.
وی عنوان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز در جامعه ما به عنوان یک نیاز قطعی در بدنه اجتماعی احساس می‌شود اگر این فرهنگ به نوجوانان و جوانان حاکم بود در روز‌های سخت می‌تواند ما را کمک کند و فتنه‌های آخرالزمان را خنثی سازد.
یوسفی با بیان اینکه تفکر بسیجی در ۴۳ سال عمر انقلاب در حوادث، فتنه‌های گوناگون و کودتا‌هایی که بر علیه نظام طراحی شده نجات بخش این نظام اسلامی بوده است افزود: بسیج کارنامه پر افتخاری دارد و با افتخار و سربلندی در همه مأموریت‌های که به بسیج محول شده است به نحو احسن انجام تکلیف کرده و هیچ زمان کم نیاورده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با بیان اینکه اقشار مختلف در بسیج هویت پیدا کردند، خاطرنشان کرد: در ابتدا تنوعی در بسیج وجود نداشت امروز اقشار بسیج در سطح جامعه سازماندهی و راهبردی شده است و بسیج توانست با نقش آفرینی و سازماندهی اقشار بسیج در سطح جامعه خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه دهد.
وی، کلیه فعالیت‌ها در بسیج را متمرکز بر خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: بسیج به جز خدمت به مردم هیچ فلسفه وجودی ندارد.
یوسفی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه تحت‌الشعاع قرار گرفته است گفت: وظیفه نیرو‌های بسیجی و انقلابی در این پیچ تاریخی که قرار گرفتیم و به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کنیم سنگین است و نقش نخبگان بسیجی حساس‌تر و برجسته‌تر احساس می‌شود آن‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت‌هایی در بدنه دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند.
وی ادامه داد: انتظار رهبری از دولت و بسیج است که نقش خود را به خوبی ایفا کند در شرایطی که دشمنان وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دادند و تلاش می‌کنند خودشان وحدت و انسجام پیدا کنند گروه‌های معاند ضد انقلاب سعی دارند در کنار هم قرار بگیرند هر چند اختلافات زیادی دارند ما در جبهه انقلاب وحدت داشته باشیم وحدت رمز پیشرفت ما است و ما را به سوی تمدن نوین اسلامی به پیش می‌برد.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: دشمنان در این راه برای ما مشکلاتی درست می‌کنند همانطور که اخیراً فواصل فتنه‌ها خیلی زیاد شده و از نشانه‌های آخرالزمان است که فتنه‌ها زیاد و عقبه ندارد شما خیلی امیدوار باشید چنانچه رهبری در دیدار مردم اصفهان فرمودند فتنه قطعاً جمع می‌شود این امید به آینده را به بدنه جامعه تزریق کنید.
وی متذکر شد: نیرو‌های بسیجی و انقلابی در بدنه دستگاه‌های اجرایی تفکر و فرهنگ بسیجی را گسترش دهند کسانی که مواضع برخلاف نظر انقلاب داشتند در سطح جامعه واکنش نشان دادن همشهری و هم وطن ما هستند ما باید به اقدامات ایجابی و فرهنگ سازی و اغنا سازی با جلسات کاربردی و گفتگو محور تفکر بسیجی را در بدنه دستگاه‌های اجرایی و جامعه گسترش دهیم.
سردار یوسفی با تاکید بر اینکه تنها نسخه نجات بخش امروز جامعه ما تفکر و فرهنگ بسیجی است که می‌تواند جامعه را به آرمان حقیقی برساند گفت: لازمه آن این است که در ترویج فرهنگ بسیجی تلاش کنیم و هر کدام در هر جایگاهی که هستیم نقش مخصوص خودمان را به خوبی ایفا کنیم اگر در این زمینه کوتاهی کردیم طبق وصیت نامه سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است چنانچه این حرم آسیب ببیند حرم محمدی و ابراهیمی آسیب می‌بیند.
وی بیان کرد: این انقلاب ثمره خون ۲۳۰ هزار شهید است شهدایی که در راه اعتلای اسلام و انقلاب بهترین سرمایه خودشان را تقدیم کردند و امروز تعداد شهدای بسیج در عرصه امنیت و مقابله با فتنه‌ها در کشور بیشتر از از سایرین است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: این استقلال و امنیت و هرچه داریم به برکت خون شهداست این فرهنگ دفاع مقدس را قدر بدانیم و از تحریف آن جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه سالهاست رهبری از ما انتظار جهاد تبیین و روایت دارند گفت: اگر جهاد تبیین را به درستی انجام ندهیم دشمن برای بدنه اجتماع ما انجام میدهد دشمن برای همه اقشار و سنین مختلف برنامه دارد افکار و عقاید جوانان را به سمت منافع خودش هدایت می‌کند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان با بیان اینکه همه آحاد جامعه در جهاد تبیین وظیفه دارند و تنها وظیفه اهالی تریبون و سخنوران نیست گفت: فریضه عینی، قطعی و فوری است در این فتنه‌ها احساس کردیم در این عرصه کوتاهی داشتیم باید با سرعت و با برنامه و هدفمند در عرصه جهاد تبیین کار و تلاش کنیم.
وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی و انقلابی می‌تواند برای همه ما نجات بخش باشد با کمک و همدلی بتوانیم در سطح جامعه این تفکر را گسترش دهیم در سطح نیرو‌های زیر مجموعه همانطور که حاج قاسم الگوی بی‌نظیر شد، چون با اخلاص و با تمام وجود برای مردم، انقلاب، اسلام و صدور انقلاب اسلامی در جهان کار میکرد با برنامه کار می‌کرد دشمنان به خوبی این را تشخیص دادند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امروز فرهنگ و تفکر بسیجی نیاز واقعی جامعه در بدنه اجتماعی است/ فلسفه بسیج خدمت به مردم است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو