به مناسبت روز پرستار انجام شد ،

قدردانی گروه های جهادی استان کرمانشاه از پرستاران

سیج جامعه‌ زنان‌ سپاه‌ حضرت نبی اکرم(ص) با تعامل گروه های جهادی حوزه ها و پایگاه های مقاومت خواهر از تاریخ ۹ تا ۱۵ آذر ماه رزمایش گروهه ای جهادی خواهر یادبود شهید زهرا خداوند لو برنامه های مختلفی از جمله تقدیر از پرستاران و دیدار پرسنل بیمارستان‌ها و درمانگاههای استان ، سرکشی مراکز نگهداری کودکان با اهدا هدایا به کودکان بی سرپرست و کمپ ترک اعتیاد بانوان داشته است.
قدردانی گروه های جهادی استان کرمانشاه از پرستاران
1401/09/13 - 14:27
تاریخ و ساعت خبر:
143642
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمانشاه : زنان در طول ۴۰ سال از عمر با برکت این انقلاب صحنه های زیبایی از عرصه های محرومیت زدایی رقم زده اند تا الگوی زن مسلمان برای حضور اجتماعی پیش روی او قرار گیرد.

همانطور که می دانید در زمان دفاع مقدس و همچنین در دوران بیماری کرونا از همان ابتدای شیوع بیماری متاسفانه در راه مبارزه با ویروس منهدی کرونا و بهبودی بیماران شاهد از دست رفتن جان تعدادی از این عزیزیان بودیم که در زمره شهدای مدافع سلامت قرار گرفتند.

به مناسبت روز پرستار که مصادف است با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) پیام رسان واقعه عاشورا و پرستار دشت کربلا همه موظفیم از این انسانهای فداکار و پر عاطفه و دلسوزی که با عمل انسانی پرستاری خود از بیماران در مراحل دشوار بیماریرمواظبت و حمایت می کنند به پاس احترام به این ارزش انسانی و اسلامی قدردانی کنیم.

پرستاران عزیز هم چه مرد چه زن ، قدر خودشان را بدانند و ارزش این شغل مقدس را بدانند ه و ر حرکت انسانی خدمت صادقانه و مخلصانه به بیمار در پیشگاه خداوند از آجر و ارزش افزودنی بالایی برخوردار است .

در همین راستا بسیج جامعه‌ زنان‌ سپاه‌ حضرت نبی اکرم(ص) با تعامل گروه های جهادی حوزه ها و پایگاه های مقاومت خواهر از تاریخ ۹ تا ۱۵ آذر ماه رزمایش گروهه ای جهادی خواهر یادبود شهید زهرا خداوند لو برنامه های مختلفی از جمله تقدیر از پرستاران و دیدار پرسنل بیمارستان‌ها و درمانگاههای استان ، سرکشی مراکز نگهداری کودکان با اهدا هدایا به کودکان بی سرپرست و کمپ ترک اعتیاد بانوان داشته است.

سخنرانی خانم همتی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص ) استان کرمانشاه در جمع پرستاران بیمارستان محمد کرمانشاهی (بیمارستان فوق تخصصی کودکان کرمانشاه )
در این دیدار از تعدادی پرستاران نمونه نیز تقدیر و تشکر شد.


انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قدردانی گروه های جهادی استان کرمانشاه از پرستاران /
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو