بالاخره، هوای ناپاک به «پاستور» هم رسید

در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
بالاخره، هوای ناپاک به «پاستور» هم رسید
1401/10/14 - 19:20
تاریخ و ساعت خبر:
144134
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت از حضور معنادار مردم در آیین‌های تجلیل و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت قدردانی کرد و گفت: این حضور آگاهانه مردم به رغم مشکلات موجود، دارای پیام‌های خاصی است که البته این پیام برای مسئولین تلاش مضاعف برای انجام وظیفه و کاهش مشکلات و دغدغه‌های مردم است.
رئیس‌جمهور در ادامه جلسه امروز با موظف کردن وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و همچنین جلوگیری از قاچاق سوخت، بر مدیریت مصرف انرژی در کشور تأکید کرد؛ در این نشست همچنین وزیر کشور به‌عنوان مسئول اجرای «قانون هوای پاک» موظف شد با پیگیری دقیق عملکرد دستگاه‌های مسئول در این قانون، نسبت به اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی مقتضی را انجام دهد.
رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی متقن و مستند به‌منظور مقابله با اخبار و اطلاعات نادرست، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین‌ شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه، آنها را از اهداف اصلی و بلند خود به ویژه در عرصه جذب سرمایه‌ها، ارتقای بهره‌وری و افزایش سرعت رشد کشور غافل نکند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انرژی، دولت، قانون، نفت، وزیر کشور ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو