یک استان کشور در وضعیت اضطراری قرار گرفت

ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.
یک استان کشور در وضعیت اضطراری قرار گرفت
1401/11/27 - 14:33
تاریخ و ساعت خبر:
145314
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، گفت: نیرو‌های جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند.
علی حیدری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، اظهار کرد: ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تعدادی ماشین‌آلات برف‌روب از سایر استان‌ها وارد شده است و در حال بازگشایی محور‌های مواصلاتی هستیم، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.
وی با بیان اینکه نیرو‌های جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: این نیرو‌ها در روستا‌هایی که دسترسی وجود دارد برای برف‌روبی پشت‌بام منازل روستایی اقدام می‌کنند تا حجم بالای برف موجب تخریب منازل نشود.
همشهری آنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان کشور، چهارمحال و بختیاری، متر، برف،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو