مترو به کرج رسید

وزیر کشور در مراسم بهره برداری مترو کرج گفت: البرز یک استان راهبردی است و در کنار تهران هم بستگی و پیوستگی دارد و بار تهران را به دوش می کشد و این نشان از اهمیت و فوق العاده بودن این استان است.
مترو به کرج رسید
1401/12/08 - 18:41
تاریخ و ساعت خبر:
145612
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - وزیر کشور در مراسم بهره برداری مترو کرج گفت: البرز یک استان راهبردی است و در کنار تهران هم بستگی و پیوستگی دارد و بار تهران را به دوش می کشد و این نشان از اهمیت و فوق العاده بودن این استان است.
احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم بهره برداری آزمایشی قطار شهری کرج اظهار کرد: از مجموعه مدیریت شهری کرج، استاندار البرز و تمام کارگران و مهندسین و اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار مترو کرج همت کردند قدردانی می کنم.
او بیان کرد: امید است با همت روحیه جهادی استاندار و شهردار کرج این مهم به سرانجام برسد و قطار شهری به طور کامل به بهره برداری برسد.
وزیر کشور با بیان اینکه مترو یک امر لازم و ضروری محسوب می شود، گفت: البرز یک استان راهبردی است و در کنار تهران هم بستگی و پیوستگی دارد و بار تهران را به دوش می کشد و این نشان از اهمیت و فوق العاده بودن این استان است.
وحیدی ادامه داد: سه شهر کمالشهر، محمد شهر و ماهدشت خواست عمومی مردم است در تقسیمات کشوری قرار گیرند و اعتبارات برای اجرای پروژه ها و رفع مشکلات این شهر اختصاص پیدا کند. تلاش دشمنان بر اینست که القای منفی از کشور ما نشان دهند اما رشد صادرات نشاندهنده توسعه اقتصادی به رغم تحریم ها است.
او با اینکه در حوزه قطار شهری در کشور اقدامات ویژه‌ای انجام شده، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۳۳۰ کیلومتر مترو در کشور اجرا شده و در نظر داریم ۲۳۰ کیلومتر دیگر نیز با ۱۳۷ ایستگاه احداث کنیم که بناست به زودی قسمت قابل توجهی از آن به ثمر بنشیند. احداث مترو تاثیر بسیاری در توسعه سیستم حمل و نقل عمومی دارد و موجب کاهش ترافیک می شود. در این راستا تأمین اعتباری ۲۲۰۰ میلیارد تومانی را داشته‌ایم که قرار است ۶۰۰ میلیارد تومان آن در سال جاری اختصاص داده شود.
همشهری آنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اصحاب رسانه، حمل و نقل عمومی، مترو، مشکلات، وزیر کشور ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو