طی مراسمی در تالار ایوان شمس؛

جوانان برتر تهران تجلیل شدند/افرادی که گره‌گشای جامعه‌اند

جوانان برتر تهران امروز با حضور برخی مسئولان همزمان با روز جوان در تالار ایوان شمس تجلیل شدند.
جوانان برتر تهران تجلیل شدند/افرادی که گره‌گشای جامعه‌اند
1401/12/14 - 23:20
تاریخ و ساعت خبر:
145774
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آئین تجلیل از جوانان برتر تهران امروز با حضور برخی از مسئولین در تالار ایوان شمس برگزار شد.
این برنامه با هدف زمینه سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان به طور همزمان در استان‌های کشور در حال برگزاری است.
همچنین این برنامه در راستای برگزاری جشنواره «جوان برتر ایران زمین» که در آستانه هفته جوان آغاز شده، در ۱۲ محور قرآن، ادبیات، کنشگر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی برگزار شد.
یامین پور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهارداشت: در نوجوانی اردوی کوهنوردی داشتیم از صخره‌ای بالا رفتیم و برای برگشت باید از صخره می‌پریدیم و مربی گفت بپریم. برخی تأمل می‌کردند که ببیند اگر بپرند دچار آسیب می‌شوند؟ مربی گفت، فرق جوان با غیر جوان در فکر نکردن در پریدن است حال آسیب ببیند یا نه و این اشاره به ریسک پذیری جوان است که به مرور ریسک پذیری به زوال می‌رود و محافظه کار می‌شوند.
وی افزود: این منافاتی با تعقل و آینده نگری ندارد، جوانان اراده عمیق دارند چون تصمیم بزرگ را با ملاحظه کمتر انجام و گره‌ها توسط آنها راحت باز می‌شود و شکست هم تجربه‌ای مفید برای آنها است.
معاون امور جوانان گفت: امیدوارم جوانان با شجاعت راههای بسته زندگی و جامعه را باز و آنها که در مرز عبور از جوانی هستند نیز تلاش کنند و میانسالان هم جوانان را ببینند و از زندگی آنها لذت ببرند.
خانواده شهید قهرمان آرمان علی وردی، محمد انصاری بازیکن سابق تیم پرسپولیس، جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک، حامد دائمی یکی از ۱۰۰ سرآمد کشور، پریا جمالی عضو برتر پویش فاطمی، ریحانه مری جوان فعال روشندل، حسین مصباحی جوان قهرمان ناشنوا، مریم یوسفی نویسنده موفق و آروین فرشی نعیم از جمله جوانان موفق تهران بودند که امروز تجلیل شدند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وزارت ورزش و جوانان، روز جوان، ایران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو