رفتار بی‌سابقه مترو تهران علیه مسافران زن

محمدکلهر «فعال رسانه‌ای» در توییتر خود با انتشار تصویری نوشته: تصاویر واگن بانوان به صورت زنده در دیگر واگن‌ها به نمایش در آمد!
رفتار بی‌سابقه مترو تهران علیه مسافران زن
1401/12/16 - 19:37
تاریخ و ساعت خبر:
145838
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمدکلهر «فعال رسانه‌ای» در توییتر خود با انتشار تصویری نوشته: تصاویر واگن بانوان به صورت زنده در دیگر واگن‌ها به نمایش در آمد!
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پی انتشار این تصویر از واگن بانوان در سایر واگن‌ها توضیحاتی ارائه داد.
هادی زند در این باره گفت: مانیتورهای داخل قطارهای مترو از ابتدای بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرورهای ویدیویی قطارها، مانیتورها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته‌اند.
بنابر اعلام روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عکس منتشر شده نیز تصویر مانیتور یکی از قطارها بود که در مراحل اولیه تست قرار داشته که سریعا پس از اطلاع رسانی مانیتور قطار مربوطه نیز خاموش شده است.
برترین ها
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رسانه، تصاویر، بانوان، واگن، محمدکلهر ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو