از برگزاری همايش مقاومت اسلامی تا اجتماع بزرگ دهه نودی های گرگان/ «ابوذر روحی» باز هم غوغا به پا کرد

همایش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین با اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر «عج» و با حضور خالق این اثر ابوذر روحی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.
از برگزاری همايش مقاومت اسلامی تا اجتماع بزرگ دهه نودی های گرگان/ «ابوذر روحی» باز هم غوغا به پا کرد
1401/12/18 - 11:21
تاریخ و ساعت خبر:
145966
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، همايش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین با حضور باشکوه سربازان دهه نودی و مردم دارالمومنین شهرستان گرگان و خالق سرود سلام فرمانده «ابوذر روحی» در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با هنر ایمان و شهادت، دریچه ای از نور را به همگان گشود شهیدی که اجزای پراکنده جبهه مقاومت را به یک جبهه مستحکم تبدیل کرد.
غلامرضا منتظری با بیان اینکه سنت الهی بر این است که حق بر باطل پیروز شود چه دشمنان بخواهند چه نخواهند، افزود: در طول تاریخ باطل مانند حباب جلوه گری کرده است اما اراده خدا این است که مستضعفین وارث این زمین شوند.
یکی از رهبران مقاومت اسلامی در عراق در این همایش تصریح کرد: من از عراق آمدم و باید فارسی صحبت کنم که زیاد بر این زبان مسلط نیستم
سید الهاشمی الحیدری گفت: در جبهه مقاومت در جنگ هستیم جمهوری اسلامی، عراق، فلسطین و سوریه در حال جنگ هستیم حضرت امام خمینی با فریاد زینبی شروع کردند و این فریاد به حاکمیت و جمهوری اسلامی رسید و بعد از چند سال به جمهوری اسلامی رسید.
وی اظهار کرد: جبهه مقاومت از کشمیر تا نیجریه از فلسطین تا یمن رسیده است و تمامی کشورها را در بر گرفته است.
یکی از رهبران مقاومت اسلامی در کشور عراق ابراز گفت: رهبر معظم انقلاب فقط به عنوان رهبر ایران نیست بلکه امام جبهه مقاومت هستند حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت هست و سید حسن نصرالله یکی از رهبران جبهه مقاومت است.
الحیدری خاطرنشان کرد: داعش، آمریکا، انگلستان و غربی ها با ولی فقیه ما مشکل دارند و دشمن درجه یک جبهه مقاومت هستند ما برای داشتن این امنیت سلیمانی ها، ابراهیم هادی ها، حججی ها دادیم تا جبهه مقاومت شکل گرفت.
وی با بیان اینکه کشور ایران به عنوان ام القرای جبهه اسلام است، تصریح کرد: ایران 44 سال است که پایتخت جمهوری اسلامی ایران شده است و هدف اول دشمن ولایت فقیه است امروز دفاع از نظام جمهوری اسلامی و دفاع آشکار از شخصیت ولایت فقیه از اوجب واجبات است.
وی گفت: امروز دفاع از ولایت فقیه مهمتر از نماز و روزه و برگزاری اربعین است، جوانان مقاومت و حاج قاسم وارد صحنه شدند جمهوری اسلامی امید عراق، قدس، لبنان، فلسطین و... است.
وی افزود: سکوت ما در داخل و خارج از ایران به خصوص اساتید دانشگاه، شعرا و خواص بسیار خطرناک است اگر خواص سکوت کنند دشمنان شاد می‌شوند.
الحیدری گفت: داخل ایران گاهی نقد آشکار مانند گرانی و تنگ شدن سفره معیشت مردم وجود دارد که دشمن از این معضل سو استفاده می‌کند امروز نیاز به دفاع آشکار از انقلاب و ولایت فقیه داریم.
وی افزود: امروز هیچ نقدی نباید متوجه حکومت جمهوری اسلامی شود دشمن در تلاش است فقط گرانی ها و مشکلات ایران را به جهان مخابره کند گرانی در همه جای دنیا وجود دارد متاسفانه برخی فقط تصور می‌کنند فقط در ایران گرانی است که کاملا اشتباه است به عنوان مثال در آلمان اکنون به انرژی چوبی رسیدند و لوله گاز ندارند مسئله گرانی در آلمان و انگلستان و فرانسه بیداد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت ایران از لحاظ اقتصادی نسبت به غرب و اروپا بهشت است،افزود: اکنون در اروپا و آمریکا امنیت وجود ندارد متاسفانه تبلیغات بر علیه جمهوری اسلامی مانند تبلیغات معاویه بر حکومت علی(ع) است.
وی از آزادی قدس در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: درست است تحریم، فشار و گرانی است بدانید در کل جهان مشکلات اقتصادی وجود دارد جبهه مقاومت در بهترین وضعیت قرار دارد در ماه‌های آینده فلسطین آزاد خواهد شد که امید حاج قاسم سلیمانی بود و ان شالله با وجود جمهوری اسلامی و علمای انقلابی و امام جبهه مقاومت به زودی به آزادی قدس خواهیم رسید.
در پایان این مراسم خالق سرود سلام فرمانده یک و دو «ابوذر روحی» باز هم برای نسل جوان غوغا به پا کرد و سربازان دهه نودی مجددا با خوانده سرود سلام فرمانده 2 و همچنین سرود رفیق شهیدم، با امام شهدا و مقام معظم رهبری بیعت کردند که جانانه پای کار این انقلاب ایستادند.
سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مايش مقاومت اسلامی ، اجتماع بزرگ دهه نودی های گرگان، سلام فرمانده، ابوذر روحی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو