پلمب پارک طبیعت گردی به دلیل شئونات اسلامی

همه باید بدانند برنامه‌هایی که قصد دارند برگزار کنند باید در راستای فرهنگ عمومی مردم دارالعباده و متناسب با زیست عفیفانه مردم عزیز استان یزد باشد.
پلمب پارک طبیعت گردی به دلیل شئونات اسلامی
1401/12/23 - 22:06
تاریخ و ساعت خبر:
146020
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمب پارک طبیعت گردی با فعالیت غیر مجاز در کویر یزد خبر داد.
«احمد آخوندی» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت یک پارک طبیعت گردی بدون اخذ مجوز بهره‌برداری و برگزاری برنامه‌ای خارج از شئونات اسلامی، موضوع از طریق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد پیگیری و با اخذ مجوز از دادستان مرکز استان و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نسبت به پلمب مجموعه اقدام شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد: از مدیر مجموعه به علت انجام فعالیت‌های گردشگری غیر مجاز شکایت به عمل آمد.
آخوندی ضمن اشاره به تعطیلی این مجموعه، گفت: توصیه ما به همه واحدهای گردشگری این هست که با اخذ مجوز از مراکز ذیصلاح و با انجام برنامه های در راستای شئونات اسلامی نسبت به برگزاری مراسم‌ها اقدام کنند چرا که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز قاطعانه با هرگونه خارج از عرف شئونات اسلامی و بدون اخذ مجوز برخورد خواهد کرد.
این مسئول افزود: همه باید بدانند برنامه‌هایی که قصد دارند برگزار کنند باید در راستای فرهنگ عمومی مردم دارالعباده و متناسب با زیست عفیفانه مردم عزیز استان یزد باشد.
عصرایران
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
طبیعت، گردشگری، گردشگری و صنایع دستی، نیروی انتظامی، یزد ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو