یادداشت/

دلیل ناکارآمدی!

معصومه ابتکار طی صحبت هایی گفته است دلیلی برای ناامیدی مردم وجود ندارد چرا که تئاتر پیکری نیمه جان داشت ولی الان بهترین دوره خود را می گذراند. کنسرت ها هم قرار بود کلا زیر خاک دفن شوند، ولی الان با رونق زیادی برگزار می شود؛ این جملات به خوبی نشان می دهد چرا بعضی از مشکلات در دولت آنقدر با مانع رو به رو است! زیرا تعریف برخی از دولتی ها از مشکلات، برگزاری کنسرت و تئاتر.. است.
دلیل ناکارآمدی!
1397/12/15 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12800
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهور، از چهره های اصلاح طلب که در دولت اول حسن روحانی و دولت اصلاحات نیز در سازمان زیست حضور داشت، طی مصاحبه ای درباره اوضاع کشور گفته است: « دلیلی برای ناامیدی مردم وجود ندارد و با همه مشکلات پیش آمده، روند امیدبخشی دارد طی می شود و اقدامات دولت بسیار مُؤثر بوده است. مثلا ما امسال مراسم باشکوهی در 16 آذر نسبت به سال های گذشته داشتیم و امروز فضای دانشگاه ها برای فعالیت های سیاسی و دانشجویی مناسب است. تئاتر پیکری نیمه جان داشت ولی الان بهترین دوره خود را می گذراند. کنسرت ها هم قرار بود کلا زیر خاک دفن شوند، ولی الان با رونق زیادی برگزار می شود، یعنی دولت اجازه نداده فضای کشور امنیتی و به اصطلاح بسته تر شود یا اینکه برخوردی با روزنامه ها و سایت ها صورت بگیرد. حتی با وجود فشارهایی مثل فشار بر آقای جهرمی برای فیلترینگ تلگرام و یا فشار بر آقای رحمانی فضلی، دولت توانسته وضعیت را حظ کند.»
این جملات به خوبی نشان می دهد چرا حل بعضی از مشکلات در دولت آنقدر با مانع رو به رو است یا چرا شاهد نوعی بی تفاوتی برای حل بعضی از مشکلات مردم هستیم! این جملات به خوبی نشان می دهد، تعریف برخی از دولتی ها از مشکلات، برگزاری کنسرت و نشست های دانشگاهی و .. است و موضوعات اصلی و دغدغه های مهم مردم در این روزها، یعنی مشکلات اقتصادی در فضای فکری و ذهنی این افراد یا جایگاهی ندارد یا در درجات پایین است!
به عبارت دیگر نشان می دهد افرادی در دولت وجود دارند که مطالبات و درخواست بخش هایی از جامعه و بخش هایی از پایتخت برای شان از ارزشی بیشتر از مطالبات عمومی دارد!
طبیعی است وقتی چنین نگاهی وجود داشته باشد و حتی از به زبان آوردن آن هم ابایی وجود نداشته باشد، نمی توان عملکرد متفاوتی را شاهد بود و توقع داشت این افراد با همه توان برای حل مشکلات مردم به میدان بیایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معصومه، ابتکار، ناکارآمدی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو