به همت مدرسه رمان شهرستان ادب:

اولین دوره تخصصی نگارش «رمان کودک» ثبت نام می‌کند

فراخوان ثبت‌نام اولین دوره «رمان کودک»، «مدرسه رمان» توسط شهرستان ادب منتشر شد.
اولین دوره تخصصی نگارش «رمان کودک» ثبت نام می‌کند
1397/12/15 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12801
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فراخوان ثبت‌نام اولین دوره «رمان کودک» «مدرسه رمان» توسط شهرستان ادب منتشر شد.
متن این فراخوان ادبی به شرح زیر است:
«مدرسه‌ رمان»ِ شهرستان ادب از میان نویسندگان جوان علاقمند به ادبیات کودکان، برای حضور در اولین دوره‌ «رمان کودک» ثبت نام می‌کند.
برای ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها، از نویسندگانی دعوت می‌شود که تجارب آغازین نوشتن را پشت سر گذاشته باشند و با اصول اولیه‌ نگارش برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان آشنا باشند.
مراحل ثبت نام در این دوره با رجوع به یکی از دو سایت «مدرسه‌ی رمان» یا «شهرستان ادب» و پر کردن فرم ثبت نام و ارسال کارنامه‌ی ادبی آغاز می‌شود. پس از بررسی‌ کارنامه‌ها، با ارسال طرح رمان، داوطلبان وارد مرحله‌ی بعد می‌شوند. طرح‌های رسیده توسط اساتید مدرسه بررسی می‌شوند و آثار منتخب، مجوز ورود به مرحله‌ی نهایی -که فرآیند یک‌ساله‌ی نگارش است- را پیدا می‌کنند. همچنین نویسندگان این دوره تخصصیِ مدرسه رمان از فرصت استفاده از دوره‌های آموزشی ماهیانه که با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه‌ی ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود نیز برخوردار خواهند بود.
قابل توجه است که نویسندگان باید طرح‌های خود را حداقل برای نگارش اثری سه جلدی – با توجه به حجم معمول برای رمان کودک - طراحی کنند. آثار به نگارش درآمده، پس از تایید اساتید مربوطه،‌ توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر خواهند شد و به نویسندگان حق‌التالیف هر چاپ از آثارشان پرداخت می‌گردد.
گفتنی‌ست سرکار خانم «طاهره ایبد» و جناب آقای «احمد اکبرپور» اساتید نخستین دوره آموزشی نگارشی «رمان کودک» هستند که نگارش آثار زیر نظر آنان انجام خواهد پذیرفت. مهلت ارسال کارنامه‌ی ادبی برای اولین دوره‌ی رمان کودک شهرستان ادب پانزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۸ است. علاقمندان برای ثبت نام به نشانی‌های زیر مراجعه فرمایند:
shahrestanadab.com، madreseroman.com
یادآوری می‌شود که «مدرسه رمان» وابسته به موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، نخستین و تخصصی‌ترین مدرسه آموزش رمان در ایران است که در سال ۱۳۹۳ گشایش یافت. مدرسه رمان با مدیریت علی‌اصغر عزتی‌پاک تا به امروز چهار دوره موفق را در عرصه رمان بزرگسال پشت سر گذاشته است و پنجمین دوره رمان بزرگسالش نیز در حال برگزاری است.
منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدرسه رمان، شهرستان ادب، رمان کودک، ادبیات کودک، علی اصغر عزتی پاک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو