تجدید پیمان هزاران دختر تهرانی با آرمان های حاج قاسم

مراسم بزرگ و با شکوه اجتماع دختران حاج قاسم با حضور خیل مشتاقان در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
تجدید پیمان هزاران دختر تهرانی با آرمان های حاج قاسم
1401/10/15 - 10:39
تاریخ و ساعت خبر:
144152
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دختران انقلابی و بصیر تهران امروز با تجمع بزرگ در ورزشگاه آزادی این شهر در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران ضمن شرکت در اجتماع دختران حاج قاسم با شعار جان فدا ، با آرمان های این شهید والا مقام و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
در این مراسم که از ساعات اولیه صبح امروز برگزار شد دختران محجبه، بصیر و انقلابی تهران در پوشش های مختلف چادر و روسری در کنار معنای بخش این جمله از مقام معظم رهبری بودند که دیروز در جمع بانوان فرهیخته ضمن تأکید بر رعایت حجاب به معنای واجب شرعی فرمودند : « «اینها کسانی هستند که وقتی بنده وارد این شهر شدم و جمعیت آمدند استقبال، شاید یک سوم جمعیت اقلاً این جور خانم‌ها هستند دارند اشک می ریزند، نمی‌شود گفت این ضدانقلاب است. مثلاً فرض کنید که فلان مراسم دینی یا فلان مراسم انقلابی شرکت می‌کند. اینها بچه‌های خودمان‌اند، دخترهای خودمان‌اند».‌«

چشم نواز ترین بخش حضور دختران حاج قاسم در سالن ورزشگاه آزادی، دختران کودک و نوجوانی بود که با چادر سیاه خود و در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویری زیبا از عموقاسم ( شهید قاسم سلیمانی ) با شور و هیجانی وصف ناپذیر دلدادگی و عشق خود را به این شهید بزرگوار و انگیزه شان را در ادامه راه او و همرزمانش نشان می دادند.

برگزاری سرودها و ترانه های انقلابی با مضامین بزرگداشت یاد و خاطره سپهد شهید کشورمان ، سردار مبارزه با استکبار و ظلم حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش های مهم فرهنگی در این تجمعی بود که هر کدام از شرکت کنندگان آن گردن آویزی از بصیرت به گردن داشتند.

شرکت مادران به همراه دختران شان در حالیکه به کامل ترین پوشش اسلامی یعنی حجاب مزین بودند و نجواهای روشنگرانه مادرانه شان در مسیر تربیت اسلامی و انقلابی دختران شان ، شأن و بصیرت مادری مسلمان ، مجاهد و ایرانی را به تجلی می بخشد که از دامان او نسل ها و نسل ها از زن و مرد به معراج می رسند .!

تابلوهای زیبا از تصاویر شهدای 13 دی سال 1398، شهدای گرانقدری که همراه با حاج قاسم سلیمانی به ملکوت پر کشیدند همراه با فرازهایی از صحبت های فرمانده شهید مقاومت که چراغ راه وحدت، استقلال، آزادی و تعالی کشور است ، کلاسی درس را می مانست که فقط کافی بود اندک زمانی بر آن تأمل کنی تا راه درست مبارزه با جنگ های ترکیبی و فرهنگی را بیامورزی و بر لزوم جهاد تبیین گام هایی بلند و قوی برداری.

به راستی که امسال مردم قدرشناس ایران با شکوه حضور خود در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره تنها فرمانده ملقب به جان فدای خود ، اوج ارادت و قدردانی ، بصیرت و دشمن شناسی خود را به رخ جهانیان کشیدند و کاخ پوشالی آرزوهای آنها را نه یکباره که برای چندمین بار برسرشان ویران کردند .
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اجتماع دختران حاج قاسم ،ورزشگاه آزادی، دختران تهرانی، سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو