خطای محاسباتی دشمن این‌بار به‌ نام قهرمانان میهن/ سراب انزوای ایران خیال خام زیاده‌خواهان

مضحکانه‌است اروپایی که در مجموع دو جنگ جهانی حدود ۸۰میلیون آدم را کشت، به سپاه می‌گوید تروریست!
خطای محاسباتی دشمن این‌بار به‌ نام قهرمانان میهن/ سراب انزوای ایران خیال خام زیاده‌خواهان
1401/11/01 - 11:18
تاریخ و ساعت خبر:
144646
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در یادداشتی نوشت،مضحکانه‌است اروپایی که در مجموع دو جنگ جهانی حدود ۸۰میلیون آدم را کشت، به سپاه می‌گوید تروریست!این حماقت‌ جامعه‌ جهانی است که همواره دچار خطای محاسباتی می‌شود و به سراب‌های پوشالی چشم دوخته و به خیال خود دنبال انزوای ایران قدرتمنداست.
ایران اسلامی از روزهای نخست انقلاب، شاهد خدمات مختلف نظامی، امنیتی، محرومیت زدایی، آموزشی، علمی و فرهنگی سپاه بوده و در سخت‌ترین شرایط همواره در کنار مردم ایستاده است. این سپاه، عزیز ملت است و با یاوه‌گویی‌های بدخواهان، قهرمانی‌اش از دل مردم بیرون نمی‌رود.

جبهه باطل و جنود شیطانی‌اش، سالهاست عنایت «ومکرومکرالله والله خیرالماکرین» را به چشم دیده‌اند و‌ پوزه‌شان به خاک مالیده شده اما در آخرین شمارش نفس‌های مصنوعیشان، کور سویی امید به جان گرفتنی دارند که سرابی مضحک و دست‌نیافتنی‌است چرا که سبزپوشان غیور ایران اسلامی به پشتوانه ملت و با عزتِ عنایت شده از آسمان، چنان قهرمان و قدرتمنداست که تا آخرین قطره خون جانانه و مقتدرانه از این مرز پرگهر که برایش خون دلها خورده‌اند دفاع می‌کنند و دست اضافه‌خواهان را از این خاک پولادین کوتاه می‌کنند،کافی‌است علی زمان فرمان دهد تا غرش قهرمانان سبز پوش ملت را برای عبرت تاریخ به ثبت برسانیم.
سپاه و پاسداران سبز پوش این سرزمین بزرگ با دعای هل من ناصر ینصرنی، خو گرفته و همچنان با عهدی که با خدای خود، نائب امام عصر(عج) و این ملت بزرگ در دفاع از عزت، شرف و ناموس این مملکت بسته پایبند است و آماده اجرای عملی این آیه قرآنی است که و «
اعدو لهم ماستطعتم من قوه.....
باز هم به کج فهمان و احمق‌های سیاسی عالم می گوییم: «آزموده را آزمودن خطاست.»
پس بسم الله..
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه پاسداران، اتحادیه اروپا، انزوای ایران، گیلان ، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس ، طنین یاس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو