طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در سراسر ایران اسلامی /‌ حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان از بام ایران تا ‌‌‌خلیج ‌همیشه فارس‌

مراسم راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" در سراسر ایران اسلامی‌ با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسئولان آغاز شد.
طنین فریاد
1398/08/13 - 10:22
تاریخ و ساعت خبر:
36096
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - وقایع 13 آبان مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبه‌‌ اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.
در چالش چهل‌ویک ساله‌‌ آمریکا با ایران که هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولتمردان آمریکائی رخ نداده و از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی توانسته با تبدیل تهدید‌ها (تحریم‌ها و محدودیت‌ها) به فرصت، در میدان‌های نوآوری و ابتکار و در همه‌ی زمینه‌ها، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.
اکنون ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در اولین قدم از گام دوم، با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاورد‌های دفاعی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش است، در عین حال که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت‌های صلح‌دوست و آزاده‌ی جهان است، با شور و معرفت عاشورایی و با اقتدار بیشتر مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه خواهد داد.
‌‌شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان، با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.
سی و نه سال پیش در چنین روزی (سیزدهم آبان 1358هجری شمسی- چهارم نوامبر 1979) دانشجویان ایران در اعتراض به توطئه‌های متعدد آمریکا ضد انقلاب اسلامی ایران، لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا را در تهران تسخیر کردند.
راهپیمایی ‌استکبارستیزی 13 آبان در سراسر استان کردستان آغاز شد‌
‌همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش با حضور گسترده مردم در نقاط مختلف استان کردستان آغاز شد.
اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، مسئولان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی همزمان با 13 آبان فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا را در سراسر استان کردستان به نمایش گذاشتند.
‌مردم ولایتمدار و انقلابی شهر سنندج نیز از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در میدان آزادی، راهپیمایی 13 آبان را به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی آغاز کرده و شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" سر می‌دهند.
بر‌اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان، امسال نیز همانند سالیان گذشته مردم همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای این خطه از سرزمین کشور با حضور پرشور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، فریاد برائت از استکبار جهانی را سر داده و با خلق حماسه‌ای دیگر مشت محکمی بر دهان ترامپ زدند.
فریاد استکبارستیزی مردم ولایتمدارخراسان جنوبی در راهپیمایی 13 آبان آغاز شد‌‌
راهپیمایی 13 آبان با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در سراسر استان آغاز شد.
مردم ولایتمدار خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از ساعات ابتدای امروز صبح خود را به مسیرهای برگزاری راهپیمایی 13 آبان رسانده تا بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.
امروز اقشار مختلف مردم شامل بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان ادارات، روحانیون و طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولان استان همه آمده‌اند تا فریاد "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از مستکبرین جهان اعلام کرده و هیمنه استکبار را در هم شکنند.
مردم ولایتمدار خراسان جنوبی امروز آمده‌اند تا با حضور وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد بزنند.
هم اکنون مردم شهیدپرور شهرستان بیرجند همانند سراسر استان و کشور در مسیر راهپیمایی 13 آبان در حرکت هستند تا با سر دادن شعار"مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل" فریاد رسای «هیـهـات منـا الـذلـه حسـینی» را به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.
راهپیمایی 13 آبان در 76 نقطه استان فارس آغاز شد
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ 13 آبان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان استانی دقایقی پیش در شیراز و 76 نقطه استان فارس آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ 13 آبان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان استانی دقایقی پیش در شیراز و 76 نقطه استان فارس آغاز شد.
در شیراز این راهپیمایی باشکوه با محوریت « استکبارستیزی و مقاومت اسلامی؛ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در 2 مسیر میدان شهدا، چهارراه پیروزی، بلوار شهید دستغیب و چهار راه شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی و خیابان 9 دی آغاز شده است.
تجمع بزرگ راهپیمایان امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، جنب مسجد شهدا، بست شهید آیت‌الله دستغیب است که در این تجمع بیانیه پایانی قرائت می‌شود.
راهپیمایی استکبارستیزی مردم همیشه در صحنه ایلام آغاز شد‌
راهپیمایی استکبارستیزی مردم همیشه در صحنه ایلام با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان دقایقی پیش آغاز شد.
در این مراسم که حضور چشمگیر احاد مردم ایلام، دانش‌آموزان و دانشجویان قابل توجه است حضور نسلی را شادهدیم که دهه پنجم انقلاب و در اولین قدم از گام دوم، با بصیرت و روحیه انقلابی و تبعیت پذیری از امر ولایت از هرگونه مذاکره که خواست آمریکا و ایادیش باشد بیزار و ضمن توجه به فرامین رهبر فرزانه خود آمریکا را دشمن اصلی و داری مش استعماری می‌داند و با تمام وجود شعار مرگ بر آمریکا یر می‌دهد.
شاهدان مراسم راهپیمایی استکبارستیزی مردم انقلابی و بصیر ایلام از شور و شعف و شعارهای نسلی به وجد آمده‌اند که علی رغم تعلق به نسل چهارم در دهه پنجم انقلاب اسلامی جنایات آمریکا را فراموش نکرده و یکصدا فریاد «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را سر می‌دهند».
مراسم استکبار‌ستیزی مردم ایلام از ازمیدان 22 بهمن خیابان آیت الله حیدری آغاز و به میدان شهید کشوری ختم می‌شود.
در این آئین ضد استکباری مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان ایلام هم یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و تنفر خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.
بانگ ضد‌استکباری ‌خوزستانی‌ها در راهپیمایی 13 آبان
دانش آموزان استان خوزستان با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان یک صدا نسبت به سلطه‌گران مستکبر اعلام انزجار کردند.‌
امروز 13 آبان‌ماه دانش‌آموزان ، دانشجویان و سایر اقشار مردم بیش از 60 نقطه از خوزستان با حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان‌ماه نسبت به رفتار نظام‌های سلطه‌جو و مستکبر اعلام انزجار کردند.
دانش ‌آموزان با سردادن شعارهای حماسی خواستار پایان یافتن ظلم‌های پی در پی غرب شدند و با شعار کوبنده " آمریکا افول تو نزدیک است " به یاری مردم مظلوم یمن، فلسطین و عراق پرداختند.
در بخشی دیگر از این مراسم با شکوه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف نیز با سردادن شعارهایی پیرامون مفاسد اقتصادی خواستار عزل مسئولانی شدند که با تکیه بر غرب در حال چپاول اموال بیت‌المال هستند توسط قوه قضائیه شدند.
طنین شعار "مرگ بر آمریکا" ‌در کنار آب‌های خلیج فارس‌
همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوشهری‌ها در کنار آب‌های خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی جنایات و توطئه‌‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.‌
همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز بوشهری‌ها از میدان قدس تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی جنایات و توطئه‌‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.
در این مراسم دانش‌آموزان ، دانشجویان،ائمه جمعه، مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، جوانان، نوجوانان، مسئولان و اقشار مختلف جنایات آمریکا را محکوم کردند.
راهپیمایان با شعارهای 13 آبان ماه صلابت ملت است -روز شکست کفر و عزت این امت است، آمریکا، سعودی مرگ بر نیرنگتان - خون شهیدان ما می‌چکد از چنگتان، امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد - جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد، هیهات مناالذله، شعار هر ایرانی، تهدید و تحریم اثر ندارد - آمریکای جهانخوار، قوت دگر ندارد، بدعهدی آمریکا و بر همه کس اعیان است - اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است در میدان رئیسعلی دلواری کنار آب‌های خلیج فارس تجمع کردند.
بر‌اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرهای مختلف استان بوشهر مردم همیشه در صحنه امروز در 13 آبان همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.‌
مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد‌
مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دقایقی پیش با شعار «استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا» در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.
راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور، با شکوه و کم‌نظیر گروه‌های مختلف مردم در در 40 نقطه از استان تهران آغاز شد.مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و جمعی از مسئولان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.
راهپیمایان در طول مسیر با دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کرده و همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.
راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در قم آغاز شد
هم‌زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه و ولایتمدار استان قم آغاز شد.
مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی از میدان روح‌الله و مجاور بیت شریف امام راحل با ادای احترام به روح ملکوتی رهبر کبیر انقلاب آغاز شد و در مسیرهای منتهی به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه دارد.
نوجوانان و جوانان در این مراسم در کنار سایر اقشار انقلابی و شهیدپرور قم حضور پررنگی دارند که این موضوع نشان از بصیرت سیاسی بالای آنان دارد از جلوه‌های مراسم بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در قم است.
مردم بصیر که پیشاپیش آنان روحانیون و فضلای حوزه گام برمی‌دارند با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از استکبار و مستکبرین را به نمایش گذاشتند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جمع راهپیمایان در حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی می‌کند.
یوم‌الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستم‌شاهی و استعمار و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است.
راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سراسر استان گلستان آغاز شد‌
همزمان با سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در 35 نقطه در استان گلستان آغاز شد. در طول مسیر، راهپیمانان با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌بندند.
دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر همانند سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهرستان گرگان از میدان شهرداری، خیابان شهدا به طرف چهارراه شهدا و مصلی وحدت از ساعت 9.30 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیم رازینی، بازرس و دستیار ویژه مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.
در این آئین ضد استکباری مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان گلستان هم یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و تنفر خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.
شرکت‌کنندگان در این آئین ملی علاوه بر سر دادن شعار با پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در استان لرستان آغاز شد
دقایقی پیش راهپیمایی پرشور یوم الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم در استان لرستان آغاز شد و مردم بار دیگر با مشتهای گره کرده به صحنه آمدند تا بگویند از استکبار بیزارند و مانند همیشه پشت نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.
امروز فریاد«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در خیابان‌های شهرمان پیچید و مردم آمدند تا بار دیگر کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 را محکوم، به حرکت مهم دانشجویان در 13 آبان سال 58 لبیک بگویند و بر وحدت و یکپارچگی خود بیفزایند.
راهپیمایی پرشور مردم شهر خرم‌آباد دقایقی پیش با حضور آحاد مختلف مردم از میدان شهدا به سمت پل شهداء- سه‌راه اسدآبادی و خیابان انقلاب آغاز شد و تا مصلی الغدیر مردم به راهپیمایی خود ادامه می‌دهند.
راهپیمایی ‌استکبارستیزی 13 آبان در کرج آغاز شد‌
راهپیمایی روز 13 آبان که به روز استکبارستیزی شهره است از دقایقی قبل در کرج آغاز شد.
این راهپیمایی همزمان با کرج در شهرستان‌های سراسر استان البرز نیز برگزار می‌شود.حضور پرشور دانش‌آموزان و نسل چهارم انقلاب اسلامی از جمله ویژگی‌های بارزی است که در راهپیمایی امروز از همین دقایق ابتدایی به ویژه در مرکز استان البرز به چشم می‌خورد.
فریاد استکبارستیزی اصفهانی‌ها در راهپیمایی 13 آبان‌
‌به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی ضد استکباری مردم مومن و ولایت‌مدار استان اصفهان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
مراسم راهپیمایی این روز از دقایقی پیش با حضور پرشور دانش آموزان اصفهانی و اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، دانشجویان، کسبه و بازاریان و.. در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
راهپیمایان اصفهانی با تجمع در میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان باغ گلدسته و چهارراه آمادگاه مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند.
راهپیمایی روز 13 آبان با شعار «اسکتبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در اصفهان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. راهپیمایان با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی با نوشته‌هایی همچون «آمریکا را زیر پا می‌گذاریم»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است» و با شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در این مراسم حضور به هم رسانده‌اند.
خروش دانش‌آموزان بام ایران در راهپیمایی 13 آبان
امروز در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان همه حضور داشتند اما حضور گسترده دانش‌آموزان در این راهپیمایی پیامی را به دنبال داشت که از مسئولان خواستند در برابر خواسته‌های نابه حق استکبار جهانی ایستادگی کنند.
عقربه‌های ساعت به ثانیه‌های قرار نزدیک می‌شود و من مانند همیشه قلم به دست خود را به مراسم راهپیمایی می‌رسانم تا بتوانم گوشه‌ای از این حضور عظیم را به نمایش بگذارم.امروز خیابان‌های شهر شلوغه‌تر از روزهای قبل است، با اینکه از ترافیک ماشین‌ها خبری نیست اما حضور مردم به قدری است که برای رد شدن از مسیر باید در صف انتظار بمانی.
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ و پرشور 13 آبان در شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد. دانش آموزان و مردم انقلابی سراسر استان همزمان با 13 آبان فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا را در سراسر استان به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود را از تحریم‌های آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
مردم شهرکرد نیز از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در میدان انقلاب، راهپیمایی 13 آبان را آغاز کرده‌اند، دانش آموزان با حضور پرشکوه خود در این راهپیمایی از مسئولان خواستند در برابر خواسته‌های نابه حق استکبار جهانی ایستادگی کنند.
امروز بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که رساتر و بلندتر از هر سال از جای جای کشور اسلامی ایران بر سر استکبار زده شده نوید خلق حماسه‌ای دیگر را از سوی ملت داشت.
مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرکرد نیز با حضور و تجمع راهپیمایان در میدان حضرت انقلاب برگزار و تا میدان امامزادگان دوخاتون(س) ادامه داشت و در این مراسم علاوه‌بر اجرای سرود و موسیقی و برنامه‌های مختلف، سردار رمضان شریف به عنوان سخنران ویژه این مراسم حضور داشتند.
اینک در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ‌ملت و مسئولان نظام با «شعار مرگ بر آمریکا» ‌‌و تکیه بر توانمندی‌های ملی و بومی در روند پیشرفت و توسعه کشور گام بر‌‌داشته و با فصل‌الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور بر ‌ناامیدسازی دشمنان تاکید دارند.
چهلمین راهپیمایی یوم الله 13 آبان در خراسان شمالی آغاز شد‌
مراسم روز ملی استکبار ستیزی و راهپیمایی گرامیداشت یوم الله 13 آبان با حضور پر شور مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی از دقایقی پیش آغاز شد.
راهپیمایی روز 13 آبان از دقایقی پیش در چهلمین سالگرد این روز بزرگ٬ با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی و به ویژه دانشجویان و دانش آموزان انقلابی استان در حال برگزاری است.آئین ویژه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 9 صبح از میدان شهید بجنورد با حضور جوانان حزب اللهی و مردم مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.
بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی با برگزاری تریبون آزاد با موضوع سازش و مقاومت و شناخت موقعیت جبهه استکبار در میدان شهید بجنورد و در ابتدای مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان حضور چشمگیری دارد.
خبرها حاکی از برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در 30 نقطه شهری و روستایی استان خراسان شمالی دارد بر این اساس مراسم ملی روز استکبارستیزی در همه شهرهای استان از ساعت 9 صبح آغاز شده و با سخنرانی شخصیت های استانی و کشوری به پایان می رسد.
آغاز راهپیمایی بزرگ 13 آبان ‌در 60 نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان
مردم شیعه و سنی 20 شهرستان استان سیستان و بلوچستان با حضور گسترده‌تر از سال‌های گذشته در مراسم راهپیمایی 13 آبان ضمن ترسیم چهره زیبایی از وحدت، همدلی و اتحاد، به خیابان‌ها آمده‌اند تا انزجار و نفرت خود را از دولت مستکبر آمریکا و حامیان آن اعلام کنند.تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله 13 آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر "مرگ بر آمریکا" در سیستان و بلوچستان از میدان "آزادی" شهر زاهدان آغاز شده و دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار مردم استان همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی با فریاد "الله اکبر"، در حال خلق حماسه‌ای دیگر از استکبارستیزی و آرمان‌خواهی هستند.
راهپیمایان با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و یاوه گویی های رئیس جمهور جدید آمریکا ابراز داشتند. مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر آمده‌‌اند‌ تا با وحدت و یکدلی خود نشان بدهند که وحدت در پایتخت وحدت ایران اسلامی امری نهادینه است.
راهپیمایی 13 آبان در سراسر استان کرمان آغاز شد‌
راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبارستیزی لحظاتی پیش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حضور پر شور مردم انقلابی، جونان، دانش‌آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.راهپیمایی 13 آبان در شهر کرمان از چهارراه توحید کرمان آغاز شده و راهپیمایان یک صدا با صدای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبرین جهان اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.
در این راهپیمایی حضور پرشور اقشار مختلف مردم بالاخص دانش‌آموزان و معلمان، مسئولان، روحانیون و طلاب و کارکنان ادارات مختلف کرمان به چشم می‌خورد و مردم ولایتمدار کرمان راهپمیایی 13 آبان‌‌ امروز کرمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به فرصتی برای نمایش «نه» ‌‌به آمریکا و شبکه پلید سلطه و استکبار تبدیل کرده و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
‌راهپیمایی ‌استکبارستیزی 13 آبان در مشهدمقدس آغاز شد‌
راهپیمایی روز 13 آبان که به روز استکبارستیزی شهره است از دقایقی قبل در مشهدمقدس آغاز شد. این راهپیمایی همزمان با مشهدمقدس در شهرهای سراسر استان خراسان رضوی نیز برگزار خواهد شد.
حضور پرشور دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب اسلامی از جمله ویژگی‌های بارزی است که در راهپیمایی امروز از همین دقایق ابتدایی به ویژه در مشهدمقدس به چشم می‌خورد.
سخنران مراسم پایانی روز 13 آبان در مشهدمقدس، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی؛ دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قواست.
مراسم پایانی روز 13 آبان در مشهدمقدس با تجمع حاضران در راهپیمایی در حرم منور رضوی و قرائت قطعنامه مربوط به این روز برگزار خواهد شد.
تسنیم
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی 13آبان، روز استکبار، لانه جاسوسی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو