کنسولگری ایران در نجف باز هم به آتش کشیده‌‌شد

شبکه‌های خبری سومریه نیوز و اسکای نیوز مدعی شدند که ساختمان کنسولگری ایران در نجف اشرف امروز یکشنبه باردیگر به آتش کشیده شد و این اقدام در حالی صورت می گیرد که ساختمان پیشتر کاملا تخلیه شده بود.
کنسولگری ایران در نجف باز هم به آتش کشیده‌‌شد
1398/09/10 - 23:21
تاریخ و ساعت خبر:
36731
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شبکه‌های خبری سومریه نیوز و اسکای نیوز مدعی شدند که ساختمان کنسولگری ایران در نجف اشرف امروز یکشنبه باردیگر به آتش کشیده شد و این اقدام در حالی صورت می گیرد که ساختمان پیشتر کاملا تخلیه شده بود.
خبر به آتش کشیده‌شدن دوباره کنسول گری ایران در نجف اشرف در حالی امشب از سوی برخی رسانه‌های عربی از جمله اسکای‌نیوز امارات متحده عربی و پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، منتشر شده است که هیچ فردی در این ساختمان از چهارشنبه شب گذشته حضور ندارد.
گروه‌های خشونت طلب عراقی چهارشنبه شب گذشته (ششم آذرماه) با حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف که نقض آشکار مصونیت اماکن دیپلماتیک به‌شمار می‌رود آن را به آتش کشیدند.
اعضای هیات نمایندگی ایران در نجف پیش از ورود مهاجمین توسط نیروهای امنیتی از صحنه خارج شده بودند.
وزارت خارجه عراق حمله به کنسولگری ایران را که براساس قرائن و شواهد با پشتیبانی برخی کشورها و جریان های خاص افراطی و فرقه ای همراه بوده است، بشدت محکوم کرد.
برخی شبکه های تلویزیونی وابسته به عربستان سعودی از جمله العربیه آتش‌زدن چهارشنبه شب ساختمان کنسولگری ایران در نجف اشرف را به صورت مستقیم و زنده پخش می‌کردند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کنسولگری,ایران,نجف,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو