حضور رئیس بسیج جامعه زنان کشور در جمع بانوان نخبه و خانواده شهدای زن دزفولی + عکس

دکتر مینواصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور که برای شرکت در کنگره ملی شهید شاخص کشوری در استان خوزستان برگزار می شود برای دیدار با خانواده محترم شهدای زن شهرستان دزفول و گفت وگو با نخبگان زن این شهر، به دزفول سفر کرد.
حضور رئیس بسیج جامعه زنان کشور در جمع بانوان نخبه و خانواده شهدای زن دزفولی + عکس
1398/09/20 - 13:19
تاریخ و ساعت خبر:
37107
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دکتر مینواصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور که برای شرکت در کنگره ملی شهید شاخص کشوری در استان خوزستان برگزار می شود برای دیدار با خانواده محترم شهدای زن شهرستان دزفول و گفت وگو با نخبگان زن این شهر، به دزفول سفر کرد.
وی در جمع بانوان نخبه های بسجیی و زنان فعال و تاثیرگذار شهرستان دزفول و همچنین خانواده های معظم شهدا در حوزه الزهرا این شهرستان سخنرانی کرد
در این مراسم، اصلانی طی سخنانی به برکات گام اول انقلاب و گام دوم ‌انقلاب، الگوی سوم‌زن و حضورفعال زنان درعرصه های مختلف جامعه پرداخت.
در این دیدار صمیمی، فروزان حسینی مسول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج)استان خوزستان ضمن خوش آمدگویی در سخنانی به عظمت رشادت های زنان خوزستانی در طول هشت سال دفاع مقدس و صبر و پایداری مادران و همسران و فرزندان شهدای اشاره کرد و گفت این افتخار بزرگی است که شهید عصمت پورانوری از بانوان شهید استان خوزستان شهرستان دزفول ، امسال به عنوان شهید شاخص معرفی شده است.
کنگره ملی شهیده شاخص کشوری با حضور مسئولان کشوری ولشکری و نیز استانی در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول با حضور آحادمردم، جوانان و نوجوان و همیچنین خانواده های معظم شهدا برگزاری شد.
استان خوزستان ۱۶۷۴ شهید زن تقدیم‌انقلاب کرده است‌.



انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دزفول، شهید عصمت پورانوری، شهید شاخص 98
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو