اعظم بروجردی ، کارگردان :

در برابر غائله حجاب اختیاری کوتاه بیاییم، " نه به لباس اجباری"! را رقم می زنند

اعظم بروجردی ، کارگردان تئاتر، نمایشنامه نویس و مدرس دانشگاه گفت در برابر غائله حجاب اختیاری کوتاه بیاییم، دشمن اکتفا نمی کند و به قائله " نه به لباس اجباری" را راه می اندازد.
در برابر غائله حجاب اختیاری کوتاه بیاییم،
1401/07/03 - 13:37
تاریخ و ساعت خبر:
141656
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اعظم بروجردی ، کارگردان تئاتر، نمایشنامه نویس و مدرس دانشگاه در خصوص حوادث اخیر و هتک حرمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان اظهار داشت: اگر ايستادگي ما در مقابل صدام و تمام کشورهايي که به او کمک مي کردند نبود؛ حالا نه نيروهاي نظامي ما به اين اوج مي رسيد و نه آنها از رسيدن به اهدافشان که تجزيه ايران بود کوتاه مي آمدند.

وی با اشاره به اینکه اگر الان در مقابل خواسته دشمناني که به اسم حجاب اختياري غائله به پا کرده اند کوتاه بياييم؛ آنها فقط به برداشتن روسري از سر زنان ما اکتفا نمي کنند ، گفت : همين فرداست که لباس هايشان را در انظار مردم در بياورند و آنها را بسوزانند و اعلام کنند که "نه به لباس اجباري!!" و آنگاه پيشتر مي روند و باز هم پيشتر ...
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
در برابر غائله حجاب اختیاری کوتاه بیاییم، " نه به لباس اجباری"! را رقم می زنند/
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو