زنهار دختر ایرانی!

طمع خام یزیدیان زمان به سرزمین ایران اسلامی / اندیشه حسینی و شور کربلایی تنها راه نجات

یزیدیان زمان طمع در سرزمین ایران اسلامی را با تجهیزی دیگر، با در اختیار داشتن فضای رسانه و تبلیغات گسترده و جنگ شناختی و ترکیبی و شبهه افکنی و به اشتباه انداختن افکار و وارونه کردن روایت‌ها و دروغ را جای راستی نشاندن و خود را ناجی و دلسوز جا زدن و با خریدن برخی عناصر فریب خورده و خودفروشان داخلی و خرج کردن سکه های آن روز اُموی و عباسی و دلار ها و پول های امروز آمریکایی و سعودی مثل گذشته ی تاریخ، به تکرار می کِشند.
طمع خام یزیدیان زمان به سرزمین ایران اسلامی / اندیشه حسینی و شور کربلایی تنها راه نجات
1401/09/27 - 10:38
تاریخ و ساعت خبر:
143675
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران - عاطفه مؤذنی: زمانه به تنگ آمده، یزیدیان زمان طمع در سرزمین ایران اسلامی را با تجهیزی دیگر، با در اختیار داشتن فضای رسانه و تبلیغات گسترده و جنگ شناختی و ترکیبی و شبهه افکنی و به اشتباه انداختن افکار و وارونه کردن روایت‌ها و دروغ را جای راستی نشاندن و خود را ناجی و دلسوز جا زدن و با خریدن برخی عناصر فریب خورده و خودفروشان داخلی و خرج کردن سکه های آن روز اُموی و عباسی و دلار ها و پول های امروز آمریکایی و سعودی مثل گذشته ی تاریخ، به تکرار می کِشند.
حسین جان
قطعاً چون تو و هفتاد دو تن تو نیستیم، اما می ایستیم و با تو پیمان می بندیم که اگر عاشورایی دیگر برای حفظ اسلام ناب محمدی رقم بخورد، فرد به فرد می ایستیم و می جنگیم و جان می دهیم و نخواهیم گذاشت تلاش‌های سالیانِ سال پیامبر مکرم و مولا علی(ع) و فرزندان عزیز و شهیدش برای سلامت و سعادت بشر، قربانی ظلم استکبار جهانی و ایادی شیطان و یزیدیان مدرن امروز شود.
دختر و خواهر عزیز ایرانی
«ریشه تو ریشه محمدی و عصاره جانت نوشیده از عشق مولا علی و فرزندان اوست»
هیچ دروغ و فضاسازی و تبلیغات رسانه‌ای از سرزمین کفر و استعمار نمی تواند جان‌مایه تو را تغییر دهد و اندیشه حقیقت جویی تو را زیر چتر خود ببرد.
تو آزاده ای و روح آزاده ات به اسلام و امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) تعلق دارد و شعار خوش رنگ «زن، زندگی، آزادی» در محاسبات هوش ایرانی تو که به قول پیامبر رحمت «اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس بر آن دست می یابند» معنایی حل شده دارد: ترکیبی از کلمات خوشایند و خوش لفظ و آرمانی، برای سوء استفاده از معنای واقعی این کلمات، برای فریب و ساختن تعریف و ترکیب جدیدی از «زن ایرانی» که این بار «بدون ماهیت واقعی و اسلامی و انسانی و قابل احترام» در جهان معرفی گردد و آن عظمت و صلابت و اصالت گذشته‌اش از ریشه ساقط گردد.
«زن» موجودی لطیف اما قوی که با حفظ تمام ارزش های شخصیتی و ذاتی اش می تواند پیروزمندانه فاتح تمام میدان های زندگی باشد (همانطور که مقام معظم رهبری در کنگره ۷ هزار شهیده ی زنِ کشور عزیزمان فرمودند).
«دختری» با ایمان و اراده و علم،
«همسری» متدین و متعهد، برسرگذاشتنی، عشق ورزیدنی و ستودنی، قابل احترام و عزیز . «مادری» دیندار، دانش‌آموخته، وقت گذار، عاشق و فداکار، محبت زا و محبت بخش، دریایی از آرامش و تسکین و کوهی از تکیه بخشیدن و اطمینان آفریدن. «شاغلی» احترام‌آمیز، نجیب، با صلابت در گام و کلام که اجازه هیچ هنجارشکنی را در حریم خود، برنمی‌تابد و وجودش برای مخاطبش قابل احترام و عمیق و شخصیت بخش است.
زن و دختر عزیز ایرانی درود بر تو که نه تنها برای نزدیکان و افراد محدوده حریم شخصی ات، «عامل رشد و اثربخشی و تحسین» هستی، برای افراد در اجتماع هم در قالب یک همکار و یا هم دانشجو و همسایه که تو را در تعامل دارند، نیز عامل تاثیرات مثبت و پرورش دهندگی و صاحب رفتاری آموختنی هستی.
تو هم برای خودت هم خدای خودت و هم نزدیکان و هموطنانت بسیار ارزشمندی....
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مازندران، جنگ ترکیبی، دل نوشته، مکتب حسینی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو