هیئت کانون جهاد تبیین است!

«هیئت بنت الهدی» یک هیئت دخترانه که هم میزبانانش دهه‌هشتادی هستند و هم مهمانانش!
هیئت کانون جهاد تبیین است!
1401/10/11 - 13:22
تاریخ و ساعت خبر:
143988
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سمنان، عزای شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ویژه دختران دهه هشتادی در بیت الزهرا سمنان برگزار شد.
در این هیئت دخترانه بیش از ۹۰۰نفر حضور داشتند. خادم هایی که با محبت به مهمانان خوش آمدگویی می کنند و آنها را به قسمت پذیرایی و یادبودها راهنمایی می کنند.

یادبودهایی که به دست دهه هشتادی ها اماده شده سربند را به دستشان می بندند و راهی حسینیه می شوند.
در همان ابتدای ورود، جایگاه مادرها و دخترها از هم جدا می‌شود و مادرها به بخش دیگری از حسینیه دعوت می‌شوند تا هیئت، اختصاصی دهه‌هشتادی‌ها باشد.
مسئولان برگزاری هیئت خانم ها شاهب و رجبی می گویند: اینجا مرزی بین کم‌حجاب و باحجاب نیست همه یکدلند. همه به خاطرحضرت زهرا سلام‌الله علیها آمده اند.آن هم اینکه «‌با هر عقیده و سلیقه‌ای دعوتند به مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها»‌
برنامه با قرائت قرآن توسط گروه همخوانی رضوان که دختران دهه هشتادی هستند شروع می شود .

روایتگرانمان نیز دختران دهه هشتادی هستند که چه خوب شهادت مادر را توصیف می کنند طوری که اشک از چشمان خودشان و مخاطبین سرازیر میشود تشییع نمادین حضرت زهرا(س) نیز توسط فرشته های دهه هشتادی صورت می گیرد.
وقتی سخنران هیئت، زبان دهه‌هشتادی‌ها را می‌شناسد
همین که سخنرانی اینجا مخصوص دهه هشتادی‌هاست و با ادبیات آنها عجین است. همین سخنرانی‌ها هم دل برخی دختران را به اهل‌بیت(ع) پیوند زده و مسیرشان را تغییر داده است.
سخنرانی حاج اقا راضی و در ادامه مداحی و روضه خوانی اقای کریمی که عجیب دلها را هوایی کرده طوریکه همخوانی ویژه هیئت حال و هوای زیبایی را به وجود آورده
پایان برنامه نیز با اجرای گروه سرود توسط دختران دهه هشتادی به پایان رسید.

خبرنگار - زکیه زکی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان سمنان، جهاد تبیین، هیأت مذهبی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو