توسط «معاون وزیر آموزش و پرورش» و «رئیس بسیج دانش آموزی کشور»

دانش آموزان موکب دار گالیکش در کرمان سفر مشهد هدیه گرفتند

در سومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور و «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با هدیه معنوی 15 سفر مشهد مقدس از کار دانش آموزان مدرسه محدثه محله اوغان شهرستان گالیکش قدردانی کرد.
دانش آموزان موکب دار گالیکش در کرمان سفر مشهد هدیه گرفتند
1401/10/14 - 11:51
تاریخ و ساعت خبر:
144157
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، دانش آموزان مدرسه محدثه شهرستان گالیکش با برپایی موکب در مراسم سومین سالگرد «شهادت حاج قاسم سلیمانی» به کرمان آمدند و لباس مطهر «شهید حاج قاسم سلیمانی» به همراه «پرچم حرم مطهر امام حسین(ع)» به عنوان تبرک به زائرین مزار معظم سردار دلها تقدیم کردند.

دانش آموزان شهرستان گالیکش در جوار مطهر و با برکت شهید سلیمانی «فرهنگ عفاف و حجاب» را ترویج دادند.
اما از زیبایی این مراسم حضور اصغر باقرزاده «معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور و مجتبی باستان «رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور» به جمع دانش آموزان مدرسه محدثه محله اوغان شهرستان گالیکش بود که در سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت در کرمان موکب زده بودند و آقای باستان رو به سمت دانش آموزان انقلابی شهرستان گالیکش که برای برپایی موکب در مراسم حاج قاسم به کرمان آمده بودند کرد و گفت: بچه ها شما اومدید از حاج قاسم چی یاد بگیرید.

دانش آموزان هر کدام چیزی گفتند یکی می گفت استقامت رو از سردار دلها یاد بگیرم، دیگری می گفت ولایت پذیری از حاج قاسم، آن یکی گفت الگو گرفتن از حاج قاسم و تا پای جان برای حفاظت از وطن مقابل دشمنان اسلام جنگیدن را از حاج قاسم آموختم.

هر کس به گونه‌ای عشق و ارادت خودش را به سردار دلها ابراز کی کرد اما آنچه که بیش از پیش دانش آموزان را خوشحال کرد هدیه معنوی 15 سفر مشهد مقدس توسط آقای باستان و آقای باقر زاده به این عزیزان بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هدیه معنوی، سفر مشهید، دانش آموزان گالیکش، رئیس بسیج دانش آموزی، معاون وزیر آموزش و پرورش
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو