اولین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در خرم آباد برگزار شد+ تصاویر

اولین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی با حضور مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مدارس کشور در خرم آباد برگزا شد.
اولین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در خرم آباد برگزار شد+ تصاویر
1401/10/28 - 19:16
تاریخ و ساعت خبر:
144593
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان : به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه اولین جشنواره بانوی تمدن ساز با حضور مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مدارس کشور و همچنین مسئولین استانی و لشگری لرستان درسالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد.
استاندار لرستان در این جشنواره با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اظهارداشت: بعد از انقلاب اسلامی فراتر از تمامی ادوار نقش مهم بانوان به عنوان نیمی از جامعه در عرصه‌هایی از جمله تحصیلات و انضباط اداری فرهنگی اجتماعی سیاسی اقتصادی علمی ورزشی بی بدیل است
زیویار تصریح کرد: بانوان ایرانی در نظام جمهوری اسلامی نه تنها ابزار نبوده بلکه نقش اجتماعی پر رنگی در جامعه دارند و نگاه متعالی جمهوری اسلامی به جایگاه بانوان باید به خوبی تبیین شود.
گفتنی است در این جشنواره ۹۸۰ اثر ارسالی از بانوان با موضوع فرزندان آوری، خانه داری، زنان شاغل زن روستایی وزنان کارآفرینان در این جشنواره شرکت داشتند که در نهایت پس از داوری از ۳۰ نفر از بانوان موفق استان در این حوزه ها تجلیل به عمل آمد.








خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اولین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی،خرم آباد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو