خزعلی:

صدایمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری هدف از برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار را حرکت و تعامل افزایی میان زنان ایران و جهان دانست و گفت: صدایمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند.
صدایمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند
1401/11/01 - 19:28
تاریخ و ساعت خبر:
144665
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انسیه خزعلی، در پاسخ به این سوال که با توجه به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن، حضور بانوان تاثیرگذار از سراسر جهان در ایران برای شرکت در نخستین کنگره بین المللی زنان تاثیر گذار چه پیامی خواهد داشت، اظهار کرد: استکبار نمی‌تواند با فشار و ارعاب و با حکم کردن خارج از ضوابط و قوانین، آن چیزی را که می‌خواهد به جهان و به طور خاص، زنان تحمیل کند؛ زنان مستقلا ارتباطشان با هم را حفظ می‌کنند و صدایمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند.
وی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار، ادامه داد: هدف از برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار، حرکت و تعامل افزایی میان زنان ایران و جهان است. کنگره ملی را سه‌شنبه ۲۷ دی ماه برگزار کردیم که در آن از بانوان تاثیرگذار داخلی تجلیل شد، البته از برخی بانوان تاثیر گذار داخلی در کنگره بین‌المللی نیز تجلیل خواهد شد.
خزعلی افزود: تعدادی از بانوان فرهیخته از سراسر جهان شناسایی شدند که بعضی از آنها مورد تقدیر قرار می‌گیرند و جایزه به آنها تعلق خواهد گرفت؛ در این کنگره ۹۶ کشور و ۷۰ مقام زن کشورهای خارجی مشارکت دارند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: در حاشیه این کنگره میان وزرای شرکت کننده با همتایانشان نشست‌های دوجانبه تشکیل خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین نشست‌هایی را با معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده همراه با عقد تفاهم‌نامه خواهیم داشت؛ ۱۰ سند همکاری آماده شده که این همکاری ها ادامه پیدا کند تا در سطح بین‌المللی بتوانیم حرکت و تعامل افزایی خوبی را در بین زنان داشته باشیم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انسیه خزعلی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو