برگزاری 3 برنامه متمرکز در دهه‌ی کرامت/ احتزار پرچم متبرک رضوی در مرتفع‌ترین نقطه گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه‌ی کرامت سه برنامه متمرکز، متنوع، شاد و مذهبی به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه گرگان برگزار شد.
برگزاری 3 برنامه متمرکز در دهه‌ی کرامت/ احتزار پرچم متبرک رضوی در مرتفع‌ترین نقطه گرگان
1402/03/10 - 20:22
تاریخ و ساعت خبر:
148970
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سرهنگ علی دیلم کتولی امشب با گرامیداشت ولادت باسعادت امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز از گلستان اظهار کرد: مراسم متمرکز جشن ولادت امام رضا(ع) به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه گرگان و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان امام رضا(ع) که مزین به‌نام این امام رئوف است برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه سه برنامه بزرگ شهرستانی در ایام دهه‌ی کرامت برگزار می‌شود، تصریح کرد: سه برنامه متمرکز جشن میلاد امام رضا(ع)، جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) در تپه نورالشهدای النگدره وجشن متمرکز ولادت امام رضا(ع) در استان مقدس امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان در ایام مبارک دهه‌ی کرامت برگزار شد.
وی با بیان اینکه پرچم متبرک رضوی در پارک بانوان به احتزار درآمد، خاطرنشان کرد: مراسم متمرکز ولادت امام رضا(ع) با حضور حاملان پرچم متبرک حضرت معصومه(س) در قالب کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) و کاروان خورشید برگزار شد.
دیلم کتولی با بیان اینکه مردم در انتخابات آخر سال حضور حداکثری داشته باشند، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است مردم ما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند و همواره در عرصه‌های مختلف نشان دادند که جانانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات امری حیاتی است، گفت: با توجه به اینکه حضرت آقا از ابتدای سال به موضوع انتخابات تاکید داشتند امیدواریم شاهد انسجام و حضور پررنگ و چشمگیر مردم در این انتخابات باشیم و برگ زرین و پرافتخار دیگری در صفحه تاریخ رقم بخورد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان، برنامه های فرهنگی میلاد امام رضا (ع)، دهه کرامت ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو