رسالت امام راحل از جنس رسالت انبیا است

فعال سیاسی استان گلستان امام خمینی(ره) را یکی از چهره‌های اثرگذار تاریخ ملت ایران برشمرد و گفت: رسالتی که امام خمینی(ره) بر دوش گرفت از جنس انبیای الهی است.
رسالت امام راحل از جنس رسالت انبیا است
1402/03/17 - 18:07
تاریخ و ساعت خبر:
149264
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حمیدرضا بهمن نژاد عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یکی از شخصیت‌های اثرگذار نه در تاریخ ملت ایران بلکه در تاریخ اسلام بعد از معصومین(ع) است رسالتی که ایشان بر دوش گرفتند از جنس انبیای الهی بود.
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) نه امام معصوم بودند نه پیامبر(ص) اما همواره خودش را غلامی از غلامان اهل عصمت و طهارت می‌خواندند.
فعال سیاسی استان گلستان ابراز کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) فرمودند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سه سطح اثرگذاری داشت ملت بزرگ ایران که در داخل کشور انقلاب کردند و این انقلاب منجر به سرنگونی رژیم 2500 ساله طاغوت شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور مستقر شد.
بهمن نژاد خاطرنشان کرد: تاثیر امام نه تنها بر ملت ایران بلکه در سراسر ملت‌های اسلامی گذاشت به عنوان مثال قدس شریف که تقریبا به فراموشی سپرده شده بود این انقلاب مجددا مبارزه با اشغالگران قدس را مسئله نخست انقلاب مطرح کرد.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در مسائل سیاسی و اجتماعی صاحب نظر بودند، گفت: تاریخی ترین سند مکتوب مبارزاتی امام راحل در 15 اردیبهشت سال 1323 در سن 42 سالگی در دفترچه یادداشت مرحوم حجت‌الاسلام وزیری یزدی مرقوم فرمودند.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) مبارزات خودشان را سالها قبل از 1342 آغاز کردند.
فعال سیاسی استان گلستانبا تاکید بر اینکه تلاش کنیم ریشه‌های ایمان را در خودمان تقویت کنیم، گفت: باید تلاش کنیم از پوسته و ظاهر اسلام به باطن ایمان کوچ کنیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام خمینی (ره)، رسالت امام خمینی(ره)، تاریخ ایران، کشورهای اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو