یادداشت

17 ربیع الاول ولادت آخرین رسولی که بعد از او شروعی تا انتهای دنیا بود

۱۷ربیع الاول، ولادت آخرین نبی، آخرین رسول و آخرینی که بعد از او شروعی تا انتهای دنیا بود، شروع امامت و "یَهدونَ بِاَمرِنا" مردم عصر جاهلیت به اخلاق نیکو و رفتار توحید مدارانه ی او پی بردند پیش از آن که خطاب "اقراباسم ربک " قرار گیرد.
17 ربیع الاول ولادت آخرین رسولی که بعد از او شروعی تا انتهای دنیا بود
1403/07/01 - 10:05
تاریخ و ساعت خبر:
198159
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان زرندیه؛ فاطمه همایون نخبه کشوری، مبلغه و استادیار شهرستان زرندیه نوشت: از شرق، نوری طلوع کرد و کل جهان را منور نمود؛ ورودش به دنیا همراه با نشانه هایی از رهایی انسان ها از ظلم و جهل بود.
ربیع الاول، زیبایی خود را از مولودی گرفت که در هفدهمین روز از آن ماه پا به جهان گذاشت‌. امین، اکرم، مصطفی اوصافی که به تمامه در محمد صلی الله علیه و آله وسلم وجود داشت. او متولد شد و با تولدش دنیای برتری را متولد کرد.
باقدم‌هایش، انسان کمال پیداکرد. او قدم زد تا انسان با قدم های او رشد کند و گام بردارد، از ظلمت بیرون رفته و به نور، وارد شود. محمد صلی الله علیه و آله پسر عبدالله و آمنه، نوه ی عبدالمطلب، برادر زاده ی ابوطالب، "رحمه للعالمین" بود ، رحمت واسعه ی احدیت برای دنیا و آخرت.
"منت خدا" برزمینیان ،"خُلُق عظیم"و "اسوه ی حسنه" ای که پایان تمام بی محبتی ها بشر به یکدیگر بود. ۱۷ربیع الاول، ولادت آخرین نبی، آخرین رسول و آخرینی که بعد از او شروعی تا انتهای دنیا بود، شروع امامت و "یَهدونَ بِاَمرِنا" مردم عصر جاهلیت به اخلاق نیکو و رفتار توحید مدارانه ی او پی بردند پیش از آن که خطاب "اقراباسم ربک " قرار گیرد.
او به دنیا قدم گذاشت و جایگاه" زن "را آسمانی کرد. ولادت ایشان طلوع روشنی بر ظلمت دنیا بود، با ولادتش چشم دنیا روشن شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ربیع الاول، پیامبر اکرم، طلوع روشنی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو