کد خبر: 140466                      تاريخ انتشار: 1401/05/11 - 10:08
بانوان جهادگر فراهانی در صف اول خدمت به بانوان و کودکان سیل زده استان مرکزی
 
بانوان جهادگر بسیج سازندگی شهرستان فراهان در خدمت رسانی به سیل زدگان روستای آهنگران فراهان، حضوری پر رنگ داشتند.
 
از مرکزی : در پی بارش های اخیر در استان مرکزی برخی از روستاهای استان مرکزی دچار حادثه شد. بر اثر بارش شدید باران و سیلاب در بامداد روز شنبه ۸ مرداد ماه در روستای آهنگران فراهان بسیاری از منازل مسکونی تخریب شد و بخش کشاورزی آن آسیب دید و یک نفر جان باخت.

از همان ساعات اولیه بانوان جهادگر بسیج سازندگی سپاه فراهان با حضور خود در روستا سبب دلگرمی بانوان و کودکان شدند.
اکنون بعد از ۷۲ ساعت از وقوع سیلاب در این روستا، همچنان بانوان جهادگر با روحیه بالا و خستگی ناپذیر به ارائه خدمات بهداشتی و طبخ غذای گرم و توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی می پردازند.

ناگفته نماند در هر رخدادی که در جامعه اتفاق می افتد به خصوص در سیل و زلزله، نقش و حضور بانوان جهادی بیش از پیش احساس می شود، چون زنان به علت درگیری با مسائل و مشکلات اطراف خود و نگرانی از آینده ای نامعلوم و نگرانی از خانه و خانواده خود، نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند.

زیرا عواقب ناگوار این حادثه تا مدت ها در اذهان آسیب دیدگان باقی می ماند و حتما باعث بروز برخی مشکلات جسمی و روحی در بلند مدت می شود.


بانوان جهادگر علاوه بر ارائه خدمت رسانی و امداد رسانی در این برهه زمانی، بیشتر از نیازمندی های زنان در وضعیت های بحرانی آگاهی دارند و می توانند با ایجاد یک فضای به دور از استرس و تشنج، بستری مناسب در به وجود آوردن آرامش قلبی و روحی افراد آسیب دیده کمک ویژه ای کنند.
تصاویر همدلی و خدمت رسانی بانوان جهادگر بسیج سازندگی شهرستان فراهان به سیل زدگان

















انتهای پیام/*