کد خبر: 142193                      تاريخ انتشار: 1401/07/23 - 10:57
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه البرز خبر داد:
دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج جامعه زنان البرز برگزار شد
 
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج به صورت متمرکز در سطح سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در کرج برگزار شد.
 
نجمه چگینی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" از برگزاری دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج به صورت متمرکز در سطح سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در کرج خبر داد و گفت: این دوره به منظور تقویت و توانمندسازی استادیاران و سرمربیان شبکه تربیتی بسیج جهت رصد و تحلیل جریانات پیرامون زن و خانواده و نیز تربیت زن تراز انقلاب اسلامی برگزار شد.
چگینی افزود: در این دوره 49 استادیار و سرمربی تربیتی بانو حضور داشتند و در طی 2 روز آموزش های لازم به این عزیزان داده شد.
مسئول جامعه زنان البرز تصریح کرد: در مرحله اول این دوره به موضوعات "حضور و فعالیت اجتماعی زنان و تربیت الگوی زن سوم مسلمان" توسط استاد فرج الله هدایت نیا عضو هیات علمی، مدرس و پژوهشگر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و "انسان شناسی اسلامی با رویکرد تربیتی" توسط معصومه شکری مدرس حوزه و دانشگاه پرداخته شد.
وی گفت: جهت ملاحظه حال بانوان قرار است این دوره ها به صورت مستمر و متناوب برگزار شود.
مسئول جامعه زنان البرز تاکید کرد: رسالت بانوان در جهاد تبیین بسیار سنگین است و مهمترین هدف ما از برگزاری این دوره تقویت و توانمندنمودن شبکه تربیتی بسیج می باشد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در بسیج جامعه زنان با نشست های بصیرتی و اندیشه ورزی مداوم، ارکان تربیتی را برای تبیین بروز ترین وقایع روز آماده می کنیم.
انتهای پیام/*