کد خبر: 143390                      تاريخ انتشار: 1401/09/05 - 11:21
فرمانده سپاه شهرستان مهرستان : فرمانده سپاه شهرستان مهرستان در جمع بانوان بسیجی:
غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده
 
فرمانده سپاه شهرستان مهرستان گفت : غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده و از زن به عنوان برده جنسی استفاده می کند در صورتی که اسلام برای بندگان خود چه زن و چه مرد برابری و برادری را به ارمغان آورده و برتری هر فرد نسبت به دیگری را فقط در ایمان می بیند.
 
از زاهدان ،نشست روشنگری در بخش آشار شهرستان مهرستان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان، بخشدار ، معتمدین و جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.
سرگرد پاسدار سیدعلیرضا میری بنجار ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هر مسئولی اگر در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده است و باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه گفت: اعتراض با اغتشاش متفاوت است و اعتراض اصولی دارد و باید به آن اصول برای گرفتن حق پایبند بود،اینکه شیشه مغازه ها و ماشین ها را بشکنند و اداره جات را به آتش بکشند این اعتراض نیست.
ایشان در ادامه اظهارداشت: اگر مسئولی در خدمت به مردم کوتاهی کند مقصر خود آن مسئول است نه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ما نباید کوتاهی مسئول را پای انقلاب و رهبری بنویسیم.
این مقام مسئول درادامه افزود: امروز اگر کسی در مقابل رهبری جبهه بگیرد و به انقلاب حمله کند شک نباید کند که در جبهه باطل بازی کرده و جزء منافقین است.
وی همچنین گفت : غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده و از زن به عنوان برده جنسی استفاده می کند در صورتی که اسلام برای بندگان خود چه زن و چه مرد برابری و برادری را به ارمغان آورده و برتری هر فرد نسبت به دیگری را فقط در ایمان می بیند.
وی در پایان زنان و دختران ایران اسلامی را به الگو برداری از سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله سفارش کرد و تنها راه در دام دشمن نیفتادن را تأسی به آن حضرت دانست .
انتهای پیام/*