کد خبر: 143398                      تاريخ انتشار: 1401/09/05 - 13:42
آغاز رزمایش اقتدار بسیجیان در سنندج/ استاندار کردستان: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و ارزش‌های ملی و دینی
 
استاندار کردستان در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های ملی و دینی است، گفت: از آنجایی که ایران در اوج اقتدار و قدرت نظامی قرار دارد، دشمن تلاش دارد با جنگی شناختی و ادراکی ، نسل جوان و نوجوان را از انقلاب اسلامی جدا کند که البته محقق نخواهد شد.
 
از کردستان، همزمان با استان های مختلف کشور و با حضور اقشار مختلف مردم، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان سنندج در سالن آزادی این شهر برگزار شد.
مرتضی میرآقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این رزمایش اظهار کرد: بسیج یک مکتب بوده و دغدغه این مکتب رفع محرومیت جامعه است.
یک تشکل مردمی با پشتوانه مردمی برای اعتلای انقلاب است و در حوادث بزرگ نقش آفرینی می‌کند.
بسیج ما امروز واقع بین، دشمن شناس و مردم دوست است و امروز دور هم جمع شده ایم تا یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید بیعت کنیم
استاندار کردستان نیز در ادامه گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های ملی و دینی است.
اسماعیل زارعی کوشا افزود: از آنجایی که ایران در اوج اقتدار و قدرت نظامی قرار دارد، دشمن تلاش دارد با جنگی شناختی و ادراکی ، نسل جوان و نوجوان را از انقلاب اسلامی جدا کند که البته محقق نخواهد شد.
وی گفت: در ماه‌های اخیر با یک جریان رسانه‌ای سنگین و از قبل طراحی شده برای به چالش کشیدن ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی که در حال پیشرفت به سمت قله‌های افتخار در همه عرصه‌ها به ویژه بین‌المللی است مواجه هستیم.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی دشمن، ایجاد فتنه‌ای جدید با شروع سال تحصیلی بود که البته به بهانه و با سوء استفاده از فوت خانم مهسا امینی، چند هفته زودتر این جریان با تبلیغات رسانه‌ای سنگین و فعالیت ۲۴ ساعته شبکه های وابسته به رژیم صهیونیستی و سعودی آغاز شد.
استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امروز بدخواهان و دشمنان ، روی نقاط قوت ملت و انقلاب یعنی بسیج، دست گذاشته و هجمه سنگینی را علیه آن در دستور کار قرار داده‌اند.
اجرای گروه‌های سرود دانش آموزان بسیجی، گروه مداحی و دف نوازی، برگزاری مراسم ویژه پرچم از دیگر برنامه‌های این رزمایش است که در نهایت به اجتماع همزمان پنج میلیونی بسیجیان کشور ختم می‌شود.
انتهای پیام/*