کد خبر: 143846                      تاريخ انتشار: 1401/10/05 - 14:58
مادر شهید علی وردی: خوشحالم که آرمان به آرزویش رسید
 
مادر شهید آرمان علی وردی با بیان اینکه برای شهادت پسر من خوشحال باشید آرمان به آرزویش رسید، گفت: خوشحالم که آرمان به آرزویش رسید و باعث افتخار من است که در این راه شهید شد.
 
حضور در منزل شهدا ، لحظه به لحظه اش برکت است. برکتی از جنس نور و ایمان. حضور در منزل شهدا آن هم شهدای مدافع ولایت و امنیت، ثانیه به ثانیه اش درک بصیرتی است که آنها را اصحاب اخرالزمانی امام حسین(ع) و از فرزندان فاطمه(س) ، ام الشهدا کرده است. صحبت از شهدای مدافع امنیت که می شود، شجاعت، بصیرت در امر دفاع از ولایت ؛ معنایی قابل درک و عینی می یابد.
این روزها در بسیاری از شهرها و حتی روستاهای کشور ، محله ها مزین به نام و تصویر شهدایی است که ما آنها را شهدای مدافع امنیت می نامیم و تهران نیز محبوب ترین و مظلوم ترین آنها را به نام خود زده است .
شهید آرمان علی وردی هم منزل پدری اش این روزها محل رفت و آمد چهره های نام آشنای لشگری و کشور است. در این روزها در ایام فاطمیه برای ما نیز این سعادت دست داد تا مهمان منزل او باشیم . منزلی که آرمان در آن رشد کرد، در آن تربیت شد و برای شهادت زیست.
وقتی وارد خانه شدیم گویی هنوز آرمان آنجا بود، می زیست و نفس می کشید. حس میکردم آرمان به میزبانی ما آمده بود تا رزق معنوی مان را دو چندان کند.
در این بین فرصتی دست داد تا با خانم فروغی مادر شهید علی وردی هم صحبت شویم . او برایمان گفت:شهادت بدین معنا است که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.
وی گفت : وقتی من خبر شهادت آرمان را شنیدم، خدا را شکر کردم. میدانم مصیبت من بیشتر از مصیبت حضرت زینب نیست. برای شهادت پسر من خوشحال باشید آرمان به آرزویش رسید . همان طور که من هم خوشحالم که آرمان به چیزی که آرزویش بود رسید و باعث افتخار من است که در این راه شهید شد.
مادر شهید آرمان خداوردی ادامه داد: هر چند من جای خالی‌اش احساس می کنم، کدام مادری جای خالی فرزندش را احساس نکند. ولی میدانم آرمان خوشحال است و از ناراحتی من دلخور می شود، پس من هم ناراحتی را از خود دور می کنم.
انتهای پیام/*