کد خبر: 143892                      تاريخ انتشار: 1401/10/07 - 11:50
اغتشاشات اخیر پرده از توطئه غرب برداشت؛
انتقام غرب از جامعه ایرانی ؛ در پس رنج بزرگی که می کشد!
 
آزادی زنان در غرب باعث شده تا آنان ابزار باشند و به عنوان کالا خرید و فروش شوند و در غرب خانواده به معنی واقعی کلمه وجود نداشته باشد از این روست که دشمنان می خواهند زن مسلمان ایرانی را با بی حجابی به هرزگی کشیده و بنیان خانواده را متزلزل نمایند، اما به برکت انقلاب، بانوان ما با شعار "زن، زندگی و آزادی" مراقبت هجمه های رسانه ای دشمن هستند.
 
البرز- زهرا زهرایی فعال رسانه ای در یادداشتی اختصاصی برای "طنین یاس" نوشت: ظرفیت نظام اسلامی و جامعه ما آنقدر فراوان است که توان تبدیل تهدید دشمن به فرصت را دارد.
در حوادث اخیر، تهاجم فرهنگی شدید دشمنان نظام اسلامی به زن مسلمان جامعه ما و تلاش برای بی‌حجابی و برهنگی آن، هر چند برخی تبعات منفی داشت که باید مسئولین تمام تلاش خود را برای از بین بردن این پیامدهای منفی انجام دهند، اما از سوی دیگر این هجمه دشمن موجب فعال‌تر شدن آگاهانه زنان متدین، مومن و انقلابی در کشور شده و فعالیت آنان در فضای مجازی و همچنین در سطح جامعه برای ترویج فرهنگ دینی افزایش یافته است.
مجموعه‌های متعددی از زنان مومن و انقلابی در سراسر کشور در مقابل شبهه‌پراکنی دشمن و تهاجم او به باورهای دینی و ترویج فساد در جامعه، در حال مجاهدت هستند که لازم است این مجموعه‌ها با هم مرتبط شده و به شکل هماهنگ و تشکیلاتی عمل کنند تا توان آنها افزایش یافته و به نتیجه مطلوب‌تر دست یابند.
این ظرفیت عظیم شکل‌گرفته با حمایت مسئولین قابل ارتقا و افزایش است که باید اتفاق بیفتد.
دشمنان می خواهند زن مسلمان ایرانی را با بی حجابی به هرزگی کشیده و بنیان خانواده را متزلزل نمایند، اما به برکت انقلاب، بانوان ما با شعار "زن، زندگی و آزادی" مراقبت هجمه های رسانه ای دشمن هستند و با حضور آگاهانه و مبدرانه خود با حجاب برتر در جامعه فتنه های دشمنان را خنثی کرده و پاسخ دندان شکنی به دشمن دادند.
امروز بانوان با حفظ حجاب در عرصه های مختلف جامعه حضور فعالی دارند و الگوی زن سوم مسلمان در جامعه تبلور یافته است.
آزادی زنان در غرب باعث شده تا آنان ابزار باشند و به عنوان کالا خرید و فروش شوند و در غرب خانواده به معنی واقعی کلمه وجود ندارد.
اسلام با حفظ حجاب برای زنان ارزش و منزلت قائل شده اند و بانوان جامعه اسلامی به این مهم رسیده اند و حجاب برتر را با درایت خود انتخاب و با این پوشش در جامعه حاضر می شوند.
انتهای پیام/*