کد خبر: 143986                      تاريخ انتشار: 1401/10/11 - 12:40
بانوان در تبیین مکتب حاج قاسم رسالت سنگینی بر عهده دارند/ نوجوانان نقطه هدف دشمن در جنگ ترکیبی
 
یک مدرس دانشگاه با بیان اینکه شناخت مکتب حاج قاسم سلیمانی یک رسالت مهم در عصر کنونی است، افزود: مصیبت و غم بزرگ از دست دادن وجود ارزشمند حاج قاسم پس از گذشت چند سال هنوز در دلها سنگین است و فقط با تبیین و نهادینه کردن مکتب سردار دلها می توان از غم این فراق کم کرد.
 
زهرا قاسمی وند مدرس دانشگاه و کارشناس امور تربیتی در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: شناخت مکتب حاج قاسم سلیمانی یک رسالت مهم در عصر کنونی است که بانوان به عنوان قلب خانه رسالیت سنگینی در تببین این مکتب بر عهده دارند.
وی ادامه داد: مصیبت و غم بزرگ از دست دادن وجود ارزشمند حاج قاسم پس از گذشت چند سال هنوز در دلها سنگین است و فقط با تبیین و نهادینه کردن مکتب سردار دلها می توان از غم این فراق کم کرد.
قاسمی وند افزود: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و مدیریت نیمی دیگر جامعه را نیز بر عهده دارند، وظیفه خطیری در انتقال مکتب سردار سلیمانی در تربیت و نهاد خانواده بر عهده دارند.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: امروز انتشار عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی باعث ترس دشمن شده است و با حذف عکس فکر می کند، می تواند مانع از جوشش خون سردار سلیمانی در رگ های مردم دنیا شود، اما غافل از آنکه سلیمانی ها در دامن مادران این سرزمین تربیت می شود.
وی گفت: پای صحبت دانش آموزان دهه نودی بنشینید و ببینید که چه زیبا سردار دلها را توصیف می کنند یعنی عزتی که سردار دلها به دلیل اخلاص در عمل و خدمت به خلق خداوند کسب کرده ، باعث این محبوبیت شده است.
این کارشناس تایکد کرد: فتنه اخیر نشان داد باید روی بعد تربیتی نسل جوان مان کار کنیم زیرا دشمن با جنگ روایت ها درصدد گرفتن نسل جوان از ماست.
قاسمی وند ادامه داد: باید تلاش کنیم با تقویت وحدت و پیروی از ولایت و تضعیف روحیه و اهداف دشمنان، راه این شهید والامقام را ادامه داده و تبیین مکتب سردار دلها از نان شب نیز واجب تر است.
وی افزود: امروز اقدامات جبهه مقاومت باعث بیداری اسلامی در دنیا شده است و این مهم را مدیون سردار دلها هستیم.
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: مادران باید این دستاوردها و خدمات شایسته سردار دلها و امنیت امروز جامعه را در امور تربیتی خود لحاظ کرده و به نسل آینده منتقل دهند.
قاسمی وند در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن جدی است و سلاح این جنگ دانش و آگاهی است، بنابراین برای اینکه سرباز پیاده نظام دشمن نباشیم باید بر دستاوردهای نظام و انقلاب مان مسلط باشیم.
خبرنگار الهه ملاحسینی

انتهای پیام/*