کد خبر: 144425                      تاريخ انتشار: 1401/10/24 - 20:57
مکتب سلیمانی /
منیت ها در مکتب سردار سلیمانی جایگاهی ندارد/ اخلاص در عمل حاج قاسم؛ الگویی برای نسل‌ها
 
فعال رسانه‌ای و کارشناس امور تربیتی اخلاص در عمل را از مؤلفه های مکتب حاج قاسم برشمرد و گفت: بالاتر از گفتن از حاج قاسم، بودن در مسیر حاج قاسم است، مسیری که در آن بزرگترین اقدامات نیز کوچک و بی مقدار است، مسیری که جز خدمتِ خالصانه، عاشقانه و بی منت در او وجود ندارد
 
البرز: سیداحمد رضوی فعال رسانه‌ای و کارشناس امور تربیتی در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: ما سر تا پا ادعایم و به دنبال چهره شدن هستیم، اما این مهم در مکتب سردار سلیمانی جایگاهی ندارد.
وی ادامه داد: اگر قدرِ سوزنی کاری انجام دهیم، چنان در خصوص آن مبالغه می‌کنیم که انگار اگر آن اقدام را انجام نداده بودیم، انقلاب از بین رفته بود.
رضوی افزود: اگر قدمی برای انقلاب برداریم، تا خواجه حافظ شیرازی خبردار می شود و مدت‌ها آن قدم را همراه با کفش بر سر کشور و مسئولین و مردم می زنیم.
این کارشناس تصریح کرد: عموما به دنبال دیده شدن و چهره شدن هستیم و خود را یکی از استوانه‌های جریان انقلابی و یک شخص اثرگذار می‌دانیم.
وی گفت: حاج قاسم، نه ادعایی داشت و نه به دنبال دیده شدن بود، برای خدا کار می‌کرد و خدمت به مردم در اولویت تمامی امور زندگی‌اش قرار داشت.
رضوی ادامه داد: در مکتب سلیمانی، منیت جایی ندارد و ادعا باطل است، باید در عمل اثبات کرد چقدر اهل کار هستیم.
این کارشناس افزود: در مکتب سلیمانی، وقتی برای گفتن و مدعی شدن نیست، باید دوید و برای اقدام و عمل، تحقق امر ولایت و خدمت به مردم حرکت کرد.
وی تاکید کرد:حاج قاسم، هرگز نگفت فلان کار را کردم، هیچ گاه نخواست خدمات خود را بر زبان بیاورد، اعتقاد داشت خداوند ناظر بر اعمال ماست.
رضوی بیان کرد: به دنبال سهم خود از سفره انقلاب نبود و هر چه داشت در طبق اخلاص برای ولایت و انقلاب و مردم گذاشته بود.
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: بالاتر از گفتن از حاج قاسم، بودن در مسیر حاج قاسم است، مسیری که در آن بزرگترین اقدامات نیز کوچک و بی مقدار است، مسیری که جز خدمتِ خالصانه، عاشقانه و بی منت در او وجود ندارد؛ از سردار دل‌ها بخواهیم یاری‌مان دهد تا نفس خود در مسیر مکتب سلیمانی ذبح کنیم و همچون او، جز اقدام و عمل چیزی به یادگار نگذاریم.
خبرنگار ملاحسینی
انتهای پیام/*