کد خبر: 144587                      تاريخ انتشار: 1401/11/12 - 08:56
کارکرد وارونه شعار « زن، زندگی ، آزادی » برای جامعه غربی/ الگوی سوم زن، می تواند دو نگاه شرقی و غربی به زنان را حذف کند
 
یک مدرس دانشگاه گفت: دشمن با شعار "زن، زندگی و آزادی" می خواست صدای زن مسلمان ایرانی را به دنیا برساند اما نتیجه عکس داد و کشورهای مبلغ، ظلم های زیادی به زن کردند و با استفاده ابزاری از زنان چهره واقعی خود را در دنیا مخابره کردند.
 
البرز: سمیه ذوالفقاری متربی تربیتی و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: امروز در کشورهای مختلف به اسم آزادی بیان به زنان ظلم‌های زیادی می‌شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ترویج مکتب اسلام، به بانوان ارزش و منزلت داد و همه می‌دانند که نگاه دین به زنان مساوی با مردان است.
ذوالفقاری افزود: زن در الگوی سوم زن، می‌تواند ضمن خانه‌داری و با حفظ حجاب و عفاف در جامعه حضور فعال داشته و تاثیرگذار باشد.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و تربیت نیم دیگری از جامعه را برعهده دارند، بنابراین رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید خود را با دانش روز ارتقا دهند.
وی گفت: دشمن با شعار "زن، زندگی و آزادی" می خواست صدای زن مسلمان ایرانی را به دنیا برساند اما نتیجه عکس داد و کشورهای مبلغ، ظلم های زیادی به زن کردند و با استفاده ابزاری از زنان چهره واقعی خود را در دنیا مخابره کردند.
ذوالفقاری ادامه داد: در کشورهای غربی، زنان به ابزاری برای مردان مبدل شده‌اند و این مهم تا زمان جوانی و زیبایی خریدار دارد و در زمان کهنسالی این بانوان به دلیل تنهایی و نبود پشتوانه باید در خانه‌های سالمندان و در مراکز روانی زندگی خود را سپری کنند.
وی ادامه داد: بانوان در دین اسلام با تشکیل خانواده صاحب فرزند می‌شوند و حس زیبای مادری را تجربه می‌کنند و در دوران کهنسالی در کنار فرزندان زندگی شیرینی را سپری می کنند.
این کارشناس تصریح کرد: خانواده در کشور ما به مولفه قدرت نظام تبدیل شده است و دشمن به اهمیت این مهم پی برده، بنابراین با هجمه و به طروق مختلف می خواهد این مهم را تخریب کند و از زنان برای پیاده سازی نقشه خود استفاده کرده است.
ذوالفقاری گفت: نگاه مکتب غرب به زنان منفی است اما نگاه اسلام به بانوان بی نقص و به عنوان یک الگو در دنیا تبدیل شده است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: الگوی سوم زن، می تواند دو نگاه شرقی و غربی به بانوان را حذف کند و دشمن از این مهم هراس دارد و در این میان کارشکنی‌های زیادی انجام می‌دهد.
خبرنگار الهه ملاحسینی
انتهای پیام/*