کد خبر: 144648                      تاريخ انتشار: 1401/11/01 - 13:04
محسن سنجری
چرا اگر سپاه نبود کشور نبود
 
امروز سپاه قدرت بلا منازعه دریایی واطمینان خاطر همه نفت کش ها و شناورهایی که مسیر تنگه هرمز را برای تجارت و انتقال نفت در نظر گرفتن امروز سپاه امنیت دریا،امنیت مرزها، امنیت،شهرها را جز وظایف لاینفک خود می داند .
 
کرمان : رضوان خدا برامام عزیزمان که در وصف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودندمن از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست. شما هیچ سابقه‌ای جز سابقه اسلامی ندارید. سلام مرا به همه برسانید. من از همه شما متشکرم.
دشمن هرچه نقشه کشید یکجا آنها را به چوب حراج گذاشت وخواست با تروریستی معرفی کردن سپاه برای خود در سطح جهان وجهه ای کسب کند ولی این بار هم تیرش به سنگ خورد،حاج قاسم را شهید کرد سپاه در بین مظلومان عالم محبوب تر شد،سپاه را گروه تروریستی قلمداد کرد اما سپاه عزیز تر شد و امروز با کمک منافقین،ضد انقلاب ها و تروریست ها و زباله های آواره در اروپا و آمریکا بار دیگر با یک حرکت نمایشی مضحک و تکرار وراجی های گذشته و آوردن سپاه در لیست تروریست ها برای دور کردن اتهامات سنگین بین المللی اش دست به این اتهام زده.
این که سپاه را ترور شخصیت کردن تا برسد به حذف آن از معادلات منطقه کار هر روز دشمن است زیرا سپاه در دریا با قدرت شهپادی خود و در آسمان با قدرت پهپادی خود امروز امنیت پایدار را درهزاران کیلومتر آن طرف تر از خاک ایران هم برای ایران و هم برای خیلی کشورهای منطقه برقرار کرده است.
امروز سپاه بازوی توانمند دولت در دور زدن تحریم ها ومهندسی معکوس در زمینه دفاعی امنیتی و ساخت پالایشگاهای همچون ستاره خلیج فارس در جهت خود کفایی در بحث واردات بنزین است.
امروز سپاه قدرت بلا منازعه دریایی واطمینان خاطر همه نفت کش ها و شناورهایی که مسیر تنگه هرمز را برای تجارت و انتقال نفت در نظر گرفتن امروز سپاه امنیت دریا،امنیت مرزها، امنیت،شهرها را جز وظایف لاینفک خود می داند .
امروز نهادی محرومیت زدایی را جز وظایف خود می داند سپاه است، در سیل، زلزله،کرونا،مبارزه باتروریسم،دفاع از مظلومان،بزرگترین خطر که داعشیسم باشد را از منطقه ریشه کن کرد،.
امروز سپاه با نگاه فرامرزی توانسته امید را در دل مستضعفان جهان بکارد امروز باتوجه به ضربات کاری که براستکبار جهانی ونفوذی ها وارد کرده باعث بهم ریختگی اردوگاه کفار شده، آنها که در فرانسه کمپین محکوم کردن این نهاد مقدس را تشکیل داده اند، درحالی که لانه منافقین ومحل زایش همه گروهای تکفیری غرب تروریست است، که اکنون در یک شومن بازی نمایشی سپاه رادر لیست تروریستها قرار داده ونمی داند دوره این نمایشهای خیالی خیلی وقت است به پایان رسیده است.
انتهای پیام/*