کد خبر: 144773                      تاريخ انتشار: 1401/11/03 - 19:48
خزعلی؛
کنگره بین المللی بانوان نتایج و ثمرات زیادی در کوتاه مدت نشان داد
 
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه کنگره بین المللی بانوان نتایج موثر کوتاه و بلند مدت دارد، گفت: تفاهم نامه و قراردادهایی در حاشیه این کنگره منعقد شد.
 
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در همایش بانوی فرزانه اظهارداشت: کنگره بانوان تأثیر گذار ثمرات زیادی در کوتاه مدت داشته و ثمرات بزرگ‌تری را هم در آینده شاهد خواهیم بود.
وی افزود: نمایشگاهی در حاشیه کنگره زنان تأثیرگذار برگزار شد که مورد استقبال میهمانان قرار گرفت و نشان می‌داد که گاهی داشته‌هایی داریم که برایمان عادی شده و آنها را نمی‌بینیم.
امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه در حاشیه این کنگره قراردادها و تفاهم نامه‌های در سطح داخلی و بین المللی منعقد شد، گفت: از دستاوردهای این نمایشگاه می‌توان به جهت صدور افکار و ایده‌های برتر جوانان و زنان و رونق اقتصادی توجه کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید بتوانیم مهارت آموزی را از دبیرستان‌ها به دانش آموزان آموزش دهیم، گفت: آموزش‌های کاربردی برای صنعت و اقتصاد حائز اهمیت است. و باید بستر آموزش کاربردی دانش آموزان را فراهم کنیم.
خزعلی با تاکید براینکه ترکیه و پرورش مقدم بر آموزش است، گفت: آموزش مهارت، سبک زندگی، شیوه گفتمان و نحوه ارتباط با خانواده، دوستان و… بچلازم است توسط معلمان به دانش آموزان ارائه شود.
مهر
انتهای پیام/م