کد خبر: 144786                      تاريخ انتشار: 1401/11/04 - 09:41
بیراهه روی یک فروشگاه مجازی/ کسب و کار اینترنتی یا حیاط خلوت هنجارشکنان
 
فروختن کالا ها به صورت گران و ایجاد لوکس گرایی در جامعه نیز از جمله موارد انتقادی وارده منفی به یکی از فروشگاه مجازی بوده است اما حالا شاهد آن هستیم که نظارت چندانی بررفتار این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد که کار آنقدر فراتر رفته که کارمندان زن آن بی حجابی را در جامعه با شیوه اغتشاشگران تبلیغ می کنند.
 
اخیرا برخی عوامل زن یکی از کسب و کارهای دیجیتال که کپی از یک طرح آمریکایی در کشور است، از امکانات آن جهت تحریک افکارعمومی به شیوه اغتشاشگران استفاده کرده اند.
این درحالی است که با ایجاد برخی محدودیت های اینترنتی همین کسب و کارهای دیجیتال انتقاد می کردند که نمی توانند مانند قبل کسب و کار خود را وسعت ببخشند. حالا همین افراد از پلتفرم های خود جهت تحرکات آشوبگرانه استفاده می کنند.
نکته اینجاست که یک برند تجاری خدماتی باید در حوزه اقتصادی خود بازارسازی کند اما با همین اقدامات باعث می شود که به دیگر کسب و کارهای هم صنف خود آسیب وارد کند.
جالب اینجاست که این پلتفرم تجاری بارها اقداماتی انجام داده است که با سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تضاد بوده و همچنین جامعه را به لوکس گرایی و گران فروشی هدایت کرده است.
در حوزه سبک زندگی همین سوپرمارکت مجازی کالاهایی را در صفحات اول خود به صورت قابل توجه به فروش می رساند که گویی در حال ترویج و فرهنگ سازی این کالاها در حوزه های ضدخانواده است. همچنین همین پلتفرم کالاهایی در حوزه لوازم التحریر به فروش می رساند که برای رشد کودک در مسیر روانی درست آسیب زا بود.
فروختن کالا ها به صورت گران و ایجاد لوکس گرایی در جامعه نیز از جمله موارد انتقادی وارده منفی به این فروشگاه مجازی بوده است اما حالا شاهد آن هستیم که نظارت چندانی بررفتار این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد که کار آنقدر فراتر رفته که کارمندان زن آن بی حجابی را در جامعه با شیوه اغتشاشگران تبلیغ می کنند.
به نوعی باید در مورد این پلتفرم فروش کالا به صورت دیجیتالی گفت که اقدامات آن گل بود به سبزه نیز آراسته شد و حالا به طور مستقیم شاهد ترویج تحرکات آشوبگرانه از داخل این فروشگاه اینترنتی هم هستیم.
فروشگاهی که سبک زندگی غربی را با کالا فروشی خاص بعضا ترویج می کند حالا کارش به سیاسی کاری کشیده است. از این رو این شائبه که کار سیاسی در قالب کسب و کارهای اینترنتی انجام می شود اینک به نوعی مصداق می یابد و به نظر می رسد هم نهادهای مسئول و هم کسب و کارهای مجاز باید با ان برخورد کنند.
انتهای پیام/*