کد خبر: 144867                      تاريخ انتشار: 1401/11/08 - 09:27
شناخت استعداد، تلاش و صبوری در رسیدن به هدف، رمز موفقیت بانوی کارآفرین دورودی
 
بانوی جوان و کارآفرین دورودی با شناخت ظرفیت های موجود در شهرستان و پرورش استعدادهای هنری خود توانسته است با تلفیق هنر و سلیقه و صبوری ، در مدت زمان کمتر از 3 سال کارگاه 30 متری چرم دوزی خود را به کارگاهی 140 متری با 10 کارآموز تبدیل کند.
 
راضیه رفیق دوست بانوی جوان دو رودی است که از سال ۱۳۹۸ با مکان ۳۰متری و سرمایه ده میلیون تومانی فعالیت اقتصادی تولید محور خود را آغاز کرده است. وی با توکل به خدا، تلاش و شناخت استعدادهای هنری اش توانسته است کارگاه خود را با نام تجاری "عزال "به ۱۴۰متر برساند .
خانم رفیق دوست که اکنون تجربه کاری اش به اندازه ای است که می تواند آن را به سایر علاقمدان چرم و محصولات چرمی انتقال دهد در کارگاه خود 10 بانوی کارآموز را هدایت و معلمی می کند.
از جمله محصولات تولیدی"چرم غزال" شامل کمربند، کیف، کفش، کاورماشین، تابلوهای چرمی ، نعل اسب، کاور موبایل، جاسوییچی، دستبند و.... است.
این بانوی کارآفرین این روزها با تلاش و پشت کار درحال ثبت برند تجاری محصولات کارگاه خود است . محصولاتی که به صورت عمده با عمده فروش های بزرگ استان های تهران ، آذربایجان غربی ،اهواز و... به دست خریداران می رسد.
راضیه خانم اکنون قرادادی با هلدینگ بزرگ کمیته امداد با تعداد۵۰۰۰ جفت کیف و کفش انعقاد کرده که به نظر از موفقیت های بزرگ وی حوزه فعالیت های کلان تجاری است.
وی در چندین جشنواره و نمایشگاه موفق به اخذ رتبه اول کارآفرینی در استان لرستان شده و به نمایشگاه بین المللی در کشور عراق نیز دعوت شده است .








گزارش راضیه کهزادی
انتهای پیام/*