کد خبر: 144870                      تاريخ انتشار: 1401/11/08 - 11:10
گزارش مردمی به روایت حریری از بهشت در اصفهان؛
فرصت ارزشمند برای تولید کنندگان ملزومات حجاب اسلامی فراهم شود/ حمایت از صنایع نوپا خواسته ی فروشندگان
 
نمایشگاه تخصصی حریری از بهشت در گلستان شهدای اصفهان با حضور تولیدکنندگان پوشاک اسلامی برگزار شد.
 
از اصفهان؛ نسیم حیا از هر جا بتابد، قطعا آنجا خانه آرامش می شود و قدم را به سرعت به سمت و سوی خود می کشاند. اینجا اصفهان مهد هنر و معنویت و شهادت است و چه زیبا که در مکانی حاضر شویم که رنگ حیا و عفاف و عطر شهدایی دهد.
به همراه تیم بسیج جامعه زنان اصفهان به گلستان شهدای اصفهان رفتیم تا بازدید یک ساعته از نمایشگاه حریری از بهشت داشته باشیم. برای یک خبرنگار خود را در جمع تولید کنندگان ملزومات حجاب و عفاف دیدن، یک هیجان از جنس بهشت به ارمغان آورد که گفتنش با بیان گفتگویی هدفمند همراه بود.
*حمایت از مشاغل کوچک خواسته ما از مسئولان
به سمت یکی از تولیدکنندگان رفتم، خانم جوانی که با انگیزه به من گفت؛ خانم این عباها را خودم دوختم و ضمانت هم میدهم.
از فروشش راضی بود ولی تاکید داشت که تبلیغات برای برگزاری این قبیل نمایشگاه ها باید بسیار قوی باشد تا مردم از سراسر شهر بتوانند به خوبی از وجود یکجای محصولات حجاب استفاده بهینه ببرند.
وی دنبال ما تا چند غرفه حجاب که از چادر گرفته تا روسری و ... آمد و ردگوشی نکته ای را اینگونه بیان کرد: خانم به مسئولان تاکید کنید که از مشاغل نوپای حجاب حمایت بیشتری داشته باشند و ایام عید نوروز، فرصت بسیار خوبی برای فروش محصولات اسلامی ما خواهد بود.

*تبلیغات را برای معرفی الگوهای برتر حجاب وسیع کنیم
یکی از فروشندگان حجاب که از برندهای شهر اصفهان به شمار می رفت، به سمت ما با شتاب آمد و اظهار کرد: چقدر اجتماع فروشندگان محصولات حجاب زیبا و مفید است و از اینکه مردم با ذوق به غرفه ها پاگذاشته و عنوان می کنند که «چقدر دنبال این نوع مانتوی اسلامی گشتم و اینجا پیدا کردم» احساس نشاط مضاعف می گیرم.
وی عنوان کرد: از شما میخواهم به مسئولان ذیربط و متولیان برگزاری نمایشگاه ها خواسته ما را برسانید که در ایام قبل از عید نوروز، از این قبیل نمایشگاه ها در وسعت دو برابر برگزار شود و البته تبلیغات بیشتری در سطح شهر داشته باشند تا اقشاری که برایشان تهیه پوشاک اسلامی و مناسب کمی دشوار است، بتوانند با مشاهده تنوع بالای تولیدات حجاب، خرید بهتری داشته باشند.

شاید در بیش از 10 غرفه توقف داشتم و همه آنها همین نکات را بارها تکرار کردند. مردم و فروشندگان میزان رضایت خود از برگزاری این قبیل نمایشگاه ها را به خوبی نشان دادند و امروز قطعا باید حمایت بیشتری از تولیدکنندگان حجاب به عمل آورد.














گزارش- زهرا شجاعی
انتهای پیام/*