کد خبر: 144998                      تاريخ انتشار: 1401/11/12 - 13:23
نواخته شدن مارش پیروزی برای نظامی که میلیتاریسم قدرت در دستان اوست/ قدرت بازدارندگی، گیم جنچر ایران اسلامی است
 
مولفه گیم چنجر، مولفه ای با کوتاه کردن نقشه های استعمار در منطقه، برای نشان دادن قدرت انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی، در سطح ملی و فرا ملی است که از مهم ترین گزارهایی است که می توان با آن ثابت کرد اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و پیروز میدان مبارزه با مدعیان ابرقدرتی خواهد شد.
 
کرمان- محسن سنجری: من با اطمینان می‌گویم: اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد(امام خمینی ره)
به این گزاره ها دقت کنید
گسترش انقلاب:امروز آثار مطلوب انقلاب اسلامی ایران به عنوان ما می توانیم، برای دگرگون ساختن محیط بی خاصیت بسیاری از کشورها به عنوان یک نقشه راه تلقی می شود.
انقلاب هویت آفرین :امام خميني با اشاره به اينکه در اثر تبليغات دشمنان اسلام ، مسلمين هويت واقعي خود و اسلام را گم کرده اند و بايد سعي کنند اسلام واقعي را پيدا کنند و بر اساس آن عمل کنند تا به هدف اصلي برسند مي فرمايند: «مسلمين بايد اسلام را پيدايش کنند ، اسلام از دستشان رفته ، فرار کرده، ما الان اسلام را نمي دانيم چيست.
اين قدر به مغز ما خوانده است اين غرب و اين جنايتکارها که اسلام را ما گمش کرديم . تا اسلام را پيدا نکنيد نمي توانيد اصلاح بشويد، از آن مرکز که کعبه معظمه و مرکز اجتماع مسلمين است در هر سال گرفته تا آخر بلاد مسلمين ، اسلام گم است ، نمي دانند چيست.
انقلاب ایران یک ترمیدور نیست (در واقع نظریه ترمیدوری کرین برینتون به این صورت است که اودر کتاب کالبدشکافی چهار انقلاب پس از بررسی و مقایسه تحو لات مهم انقلاب های فرانسه، روسیه، امریکا و انگلستان، این نظریه را تبیین می نماید. بر اساس این نظریه انقلابها در سیر تحولات خود سه مرحله را پشت سر خواهند گذاشت: در مرحله اول پس از سرنگونی رژیم حاکم، نیروهای میانه رو بر مسند قدرت تکیه زده و حاکمیت را در دست می گیرند. در مرحله دوم پس از گذشت مدت کوتاهی از حکومت میانه روها به دلیل برآورده نکردن توقعات انقلابی مردم این نیروها از مسند قدرت کنار زده شده و جای خود را به نیروهای رادیکال می دهند. مرحله سوم که مرحله ترمیدور یا دوران نقاهت پس از انقلاب نامیده می شود دوران بازگشت به ارزشهای رژیم پیشین و حذف رادیکال ها از عرصه قدرت است و به تعبیری دورانی است که انقلاب فرزندان خود را می خورد. )اماانقلاب ایران بر خلاف این تز است زیرا انقلاب اسلامی هم پیش رونده است وهم پیش برنده است، رویکرد انقلاب اسلامی باوجود همه دشمنی ها تبدیل به یک الگوی تمام عیار برای خیلی کشورها شده.وتداوم دار است
آبشارموشکی:«کنث فرانک مک‌کنزی» رئیس پیشین ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام، هنگام بازنشستگی با تأکید بر اینکه «ایران به سطحی از توانایی‌ها دست یافته است که شکست دادنش دشوار است» گفته بود: «توانایی‌های راهبردی ایران هم‌اکنون عظیم است. آن‌ها در این زمینه سرتر هستند ظرفیت استراتژیک ایران اکنون بسیار زیاد است. چراکه توانایی غرق کردن دشمنان خود توسط آبشار موشکی را به دست آورده‌اند.»«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری به شکست راهکار فشار حداکثری علیه ایران اشاره کرده و می‌گوید: «واقعیت این است که دولت قبلی واشنگتن برای ما مجموعه‌ای از گزینه‌های وحشتناک باقی گذاشت. کارزار فشار حداکثری یک شکست مفتضحانه بود و خلاف هر آنچه در آن وعده داده شده بود،
استقلال نظام جمهوری اسلامی،که این مولفه در سطح جهان بی نظیر است زیرا با پس زدن شرق وغرب وشعار راهبردی نه شرقی ونه غربی جمهوری اسلامی امام خمینی امروز این عدم وابستگی است که نظام را مقتدر ساخته.
میلیتاریسم قدرت: که در واقع قدرت نظامی ودست برتر در حوزه دفاعی واستقلال در تولید قدرت است که کمتر کشوری در دنیا توان استقلال در حوزه دفاع وامنیت را دارد ایران با قدرت بی نظیر بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح بزرگترین رینگ امیتی نظامی را شامل خود کرده.
هژمونی استحکامی ساختاری،که این از جمله معروف امام عزیز وراهبردهای تداومی امام خامنه ای می باشد که ما نان وپنیر خود را می خوریم وروی پای خود می ایستیم،
مولفه گیم چنجر(بازیگر جهانی وقدرت پهپادی موثر) مولفه ای با کوتاه کردن نقشه های استعمار در منطقه، برای نشان دادن قدرت انقلاب در حوزه دفاعی، در سطح ملی ،وفرا ملی.
برهم زننده دکترین نظم نوین استکباری آمریکا در غرب آسیا:زیرا به اعتراف سردمداران مستکبر آمریکا واروپا این ایران است با وجود هزینه کرد بیش از ۷میلیارد دلاری آمریکا، ایران است که در منطقه دست برتر را دارد.
از هم پاشیدگی هژمونی آمریکا:در واقع ساختار اسکان همیشگی آمریکا با رویکرد استعماری او را درهم شکست آن هم روزگاری که در همین ایران بیش از ۴۰هزار نظامی آمریکایی حق توحش می گرفتند.
انقلابی که خود بعلاوه ومنهایش را می داند. با چه کسی جمع شود و از چه کسی جدا شود. در واقع تصمیم گیر حال واینده خود است.
انتهای پیام/*