کد خبر: 145230                      تاريخ انتشار: 1401/11/25 - 08:40
«دنیای غرب» از سرنوشت شوم «سلمان رشدی» مرتد عبرت گیرد/دست انتقام الهی از آستین ملت‌های آزاده بیرون خواهد آمد
 
کارشناس و تحلیل گر سیاسی استان گلستان گفت: لازم است دنیای غرب و سردمداران فاسد آن تا دیر نشده به خود آمده و از سرنوشت شوم افرادی همچون سلمان رشدی پلید عبرت بگیرند.
 
از گلستان، حمیدرضا بهمنی نژاد در یادداشتی با محوریت «صدور حکم تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» مبنی بر ارتداد سلمان رشدی » نوشت: تاریخ پرفراز و نشیب اسلام از بدو پیدایش در عصر جاهلیت نخستین، تا به امروز و در عصر جاهلیت مدرن همواره شاهد حوادث گوناگون در هجمه به مقدسات خود بوده است.
دشمنان اسلام همواره کوشیده‌اند تا نور خدا را با گفته‌ها و نوشته‌هایشان خاموش و یا کم‌فروغ نمایند، غافل از اینکه اراده الهی بر این تعلق گرفته که نور خدا را در گستره‌ی هستی منتشر نماید هرچند کافران و مشرکان را خوش نیاید.
تمدن غرب به رغم ظاهری آراسته و پیشرفت‌های وسیع در حوزه فن‌آوری، هرگز قادر نبوده است که به زندگی انسان‌ها معنا و جهت بخشیده و آرامش واقعی را که تنها در سایه معنویت و ذکر و یاد خداوند تحقق می‌یابد، به مردم خود هدیه نماید.
در نقطه مقابل آنچه در طول سالیان متمادی در جوامع غربی اتفاق افتاده است، پایمال کردن اخلاق و ارزش‌های انسانی برخاسته از فطرت پاک انسان ها
بوده است.
دنیای غرب که در برابر گرایش روزافزون جوامع غربی به آموزه‌های دینی و اسلامی قرار گرفته است، تنها راه مقابله با موج اسلام خواهی را در به نمایش گذاشتن چهره‌ای خشن و خلاف واقع از دین مبین اسلام و تعالیم حیات بخش قرآن کریم می‌بیند.
و لذا سردمداران کشورهای غرب یک روز نویسنده‌ای هتاک بنام سلمان رشدی را علم می‌کند و روز دیگر داعش را به عنوان نماینده اسلام معرفی کرده و در روزهای اخیر نیز به بهانه آزادی بیان، قرآن کریم را در برابر دهها دوربین‌ها و تحت حمایت شدید پلیس به آتش می‌کشد.
در واقع دشمنان اسلام در صددند تا از این طریق مانع گسترش روزافزون اسلام در کشورهای غربی شده و شعله اسلام خواهی را در غرب خاموش نمایند.
در همین راستا جهان غرب در یک رفتار کاملا متناقض و دوگانه، از یک طرف افرادی نظیر سلمان رشدی مرتد و اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم و برخی نشریات نظیر شارلی ابدو را که ید طولانی در هجمه به مقدسات دینی و اسلامی دارد مورد حمایت بی دریغ خود قرار داده و از طرف دیگر با منتقدین هولوکاست و مخالفین برخی قوانین ضدحقوق بشری غرب، نظیر هم جنس گرایی به شدت برخورد می کند. و این قبیل منتقدین را به حبس های طولانی مدت محکوم می کند.
لازم است دنیای غرب و سردمداران فاسد آن تا دیرنشده به خود آیند و از سرنوشت شوم افرادی همچون سلمان رشدی پلید عبرت گیرند و بدانند که دیر یا زود دست انتقام الهی از آستین ملت‌های آزاده جهان بیرون خواهد آمد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*