کد خبر: 145872                      تاريخ انتشار: 1401/12/17 - 13:36
پرده های حمایت آمریکا از لیدرهای زن اغتشاشات اخیر بر افتاد/ جایزه حامی کشتار زنان و کودکان به لیدرهای زن آشوب های ایران
 
آمریکا سعی دارد به هر روشی فضای جامعه ایران را ملتهب سازد. بی ثباتی ابزار قدرت کاخ سفید است، از این رو آمریکا سعی می کند از هر ابزاری برای ایجاد تنش در کشورمان بهره ببرد. حالا زنان را ابزار قرار داده و به نام فردی سعی دارد به زنان فعال در اغتشاشات به اصطلاح معترضان جایزه دهد، خود از کشتار زنان و کودکان بی گناه حمایت کرده است.
 
امیرحمزه نزاد: آمریکا سعی دارد به هر روشی فضای جامعه ایران را ملتهب سازد. بی ثباتی ابزار قدرت کاخ سفید است و همچنان که از خاورمیانه جنگ زده و پر تنش سود می برد و برای این هدف حتی به اذعان مقامات خو تروریست سازی می کند، ایران قوی و مقتدر را بر نمی تابد و سعی می کند ایران ضعیف و ملتهب را جایگزین آن کند.
از این رو آمریکا سعی می کند از هر ابزاری برای ایجاد تنش در کشورمان بهره ببرد. ابزار تحریم اقتصادی اگر آنچنان که باید کارگر نیفتاد و زمانه ای شد که بدون امتیازگیری زیاده خواهانه باید پای میز مذاکره انتخاب کند و به خواسته ایران عمل کند، یکباره با التهاب زایی به زیر میز می زند و همه چیز را منتفی می کند.
اگر فضا رو به ثبات رود با اپوزیسیون سازی و حمایت از اغتشاشگران سعی می کند هر طور که شده برخی افراد را تحریک کند.
حالا زنان را ابزار قرار داده و به نام فردی سعی دارد به زنان فعال در اغتشاشات به اصطلاح معترضان جایزه دهد، خود از کشتار زنان و کودکان بی گناه حمایت کرده است.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هم‌زمان با روز جهانی زن، جایزه «زنان شجاع بین‌المللی» را به شماری از زنان کشورهای مختلف و از جمله «زنان و دختران معترض ایران» اهدا می‌کند.
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، جایزه گروهی افتخاری مادلین آلبرایت به طور جمعی به «زنان و دختران معترض ایران» داده می‌شود.
مادلین آلبریات اولین زن وزیر خارجه آمریکا درحالی در قالب نام یک جایزه وجاهت می یابد که خود حامی کشتار بی گناهان بوده است.
آلبرایت در پاسخ به سوالی از مرگ ۵۰۰ هزار کودک بی‌گناه عراقی در نتیجه تحریم‌های آمریکا حمایت کرد. او گفت: «به نظر من، این یک انتخاب بسیار سخت است اما ما فکر می‌کنیم که بهایی که پرداخته شد، ارزشش را داشت.»
حال کسانی که دستشان به خون نیم میلیون کودک که بیشتر از کودکان کشته شده در حمله اتمی آمریکا به هیروشیماست آلوده است آلوده است خود را حامی و دلسوز زنان ایرانی نشان می دهد!
اخیرا وزیر خارجه آلمان در یک اظهار نظری قابل تامل از بروز حادثه مسمومیت مشکوک دختران دانش آموز ایرانی ابراز نگرانی کرد و آنرا تکان دهنده خوانده است؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش افکار عمومی ایران روبرو شد و ایرانیان با یادآوری فاجعه حمله شیمیایی صدام به حلبچه و سردشت که سلاح مخرب آن توسط آلمان ها به این فرد خونخوار داده شده بود، از وی خواستند پاسخگوی این اقدام ضدانسانی آلمان باشد.
درواقع غرب همواره علیه مردم ایران و شرق عمل کرده و اینچنین اشک تمساح های ی ریزد که مردم فریب این موارد را نمی خورند.
همین کشورها هم اینک پناهگاه و حامی منافقین کور دل هستند که با اقدامات متعدد تروریستی مردم ایران را هدف قرار داده اند و همواره اعضای تندرو کنگره آمریکا با سران این گروهک تروریستی دیدار و از آنان حمایت می گنند.
حالا امریکا با تقدیر از لیدرهای زن اغتشاشات اخیر به خوبی پازل اهداف شوم خود علیه ایران را در کنار حمایت از منافقین و تحریم کشورمان تکمیل می کنند و به خوبی این موضوع برای افراد هوشیار نکته های مختلفی را در بر دارد و به نوعی پرده های دسیسه غرب علیه کشورمان با اینچنین مراسماتی می افتد و همه چیز آشکار می شود.
انتهای پیام/*