کد خبر: 146025                      تاريخ انتشار: 1401/12/24 - 11:21
سیاستهای کلی زنان و خانواده در تامین اجتماعی طبق اسناد بالادستی دنبال می شود
 
مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت: سیاست‌های کلی خانواده و تأمین‌اجتماعی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، سند تحول دولت مردمی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اسناد بالادستی مهمی هستند که با تمرکز بر آنها، سیاست‌های حوزه زنان و خانواده در این سازمان دنبال می شود.
 
از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شکیبا مجتبی تبار در همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: پیرو ابلاغ سند سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، طرح پژوهشی اولیه پیگیری اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی با اولویت‌بخشی به بند هشتم این سند در خصوص ارائه خدمات لازم به منظور تحکیم نهاد خانواده و فرزندآوری ارائه شد.
وی افزود: علاوه بر برگزاری وبینارهای تخصصی، بررسی جنبه‌های اقتصادی جمعیت با تمرکز بر آینده‌نگاری صندوق های بازنشستگی تأمین اجتماعی با همکاری موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی در دستور کار است.
مجتبی تبار اظهار کرد: پیگیری درخواست‌های بیمه‌شدگان در حوزه معوق ماندن تکالیف قانونی نیز در دستور کار حوزه مشاوره و زنان سازمان قرار گرفت.
این همایش در مجموعه فرهنگی و ورزشی نگین غرب تهران، با شعار «تحول، عدالت و اعتماد، تأمین‌اجتماعی تراز انقلاب اسلامی» با هدف همگرایی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و تبیین راهبردها برگزار شد.
ایرنا
انتهای پیام/م