کد خبر: 146505                      تاريخ انتشار: 1402/01/18 - 17:48
هلهله 500 فرشته روزه اولی در گرگان/ امر به معروف باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان از حضور 500 روزه اولی به همراه مادران در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان خبر داد.
 
حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی عصر امروز در حاشیه مراسم «هلهله فرشته‌ها» در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز گلستان اظهار کرد: به همت سپاه نینوا گلستان، آموزش و پرورش گلستان و شهرداری گرگان مراسم جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها» با حضور 500 روزه اولی به همراه مادران در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.
وی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط بین روزه اولی‌ها از اهداف اصلی برگزاری این مراسم است، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم جشن «هلهله فرشته‌ها» ایجاد شور و نشاط برای افرادی است که در این مراسم شرکت کردند و یا افرادی که در فضای مجازی این برنامه را خواهند دید.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: این برنامه باعث ایجاد قوت قلبی برای دختران روزه اولی است که به سمت دین سوق داده شوند.
قربانی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم نوعی امر به معروف است، امر به معروف تنها تذکر لسانی نیست برگزاری چنین مراسمات می‌تواند باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شود و نقشه‌های آنان را نقش برآب کند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*