کد خبر: 147794                      تاريخ انتشار: 1402/02/14 - 20:12
دیدار معاون فرهنگی سپاه آذربایجان غربی با سونیا بدیع نویسنده طنزپرداز انقلابی و خانواده وی
 
معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با بانوی نویسنده و طنز پرداز آذربایجان غربی گفت: ادبیات انقلاب اسلامی، در تمام شئون خود اعم از طنز، روزنامه نگاری، کتب و ... ویژگیهای مبرهن و خاص خود را دارد، به طوری که متعهد بوده و از مردم، برای مردم است و در راستای بیان مسائل مردم گام برمی دارد.
 
معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار مجتبی حاجی زاده و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب سرهنگ پاسدار محمد پیری و هیئت همراه ضمن حضور در منزل سونیا بدیع سرپرست خبرگزاری بسیج استان، خبرنگار و طنزنویس با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.
معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار گفت: ادبیات انقلاب اسلامی، در تمام شئون خود اعم از طنز، روزنامه نگاری، کتب و ... ویژگیهای مبرهن و خاص خود را دارد، به طوری که متعهد بوده و از مردم، برای مردم است و در راستای بیان مسائل مردم گام برمی دارد.
وی ادامه داد: بنابراین، چنین ادبیاتی نمی تواند صرفا برای تفنن بوده، عاری از پیام و رسالت باشد، پس پویایی این نوع ادبیات، آن را در خدمت تعالی انسان اجتماعی و انسان متعالی در می آورد.
حاجی زاده اضافه کرد: طنز نیز به عنوان یکی از شاخه های ادبیات به شیوه ای هنرمندانه می تواند، کاستی ها و قوت ها را به تصویر بکشد، با زبان شیرین سستی و کاهلی را از کالبد و فکر مسئولان بزداید، سپس برای تحقق ایران قوی با عزم پولادین وارد عمل شود.
خبرنگار - حبیبی
انتهای پیام /*