کد خبر: 148199                      تاريخ انتشار: 1402/02/23 - 22:46
رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کشور:
۲ تولیدکننده بزرگ اسباب‌بازی کشور در البرز یک ظرفیت بی بدیل است
 
رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کشور گفت: مسئولین استانی ظرفیت تولیدکنندگان بومی را دریابید؛ ۲ تولید‌کننده برتر اسباب‌بازی کشور، البرزی هستند.
 
به گزارش گروه استانی «زنان نیوز»؛ آیدین مهدی‌زاده، رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کشور در جلسه هم‌اندیشی جشنواره ملی اسباب‌بازی استان در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرج گفت: حضور مسئولین البرزی در این نشست نشان از اهمیت و درک لزوم برگزاری جشنواره اسباب‌بازی در سطح ملی به میزبانی استان البرز است.

وی ادامه داد: امروز توجه و اهمیت به کودک یکی از مهمترین برنامه دولت‌ها و مورد تأکید مقامات کشوری قرار گرفته است.

مهدی‌زاده افزود: سال جاری بعد از ۸ سال میزبانی جشنواره ملی اسباب‌بازی در پایتخت با تعامل مسئولین کشوری به استان‌ها واگذار شده و البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت به عنوان اولین استان برای برگزاری این جشنواره انتخاب شد.

این مسئول تصریح کرد: لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با توجه به خلاء سرگرمی در کشور در استان‌ها به شدت حس می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره بزرگترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی کشوری حضور دارند که جالب است در میان این‌ها ۲ نفر البرزی هستند.

مهدی‌زاده ادامه داد: مسئولین استانی باید در این جشنواره توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان بومی البرزی در حوزه اسباب‌بازی داشته باشند و آن‌ها را در این جشنواره دعوت کنند و در جلسات هم‌اندیشی این جشنواره این تولیدکنندگان حضور داشته باشند.

این مسئول افزود: با برگزاری این جشنواره میزان قدرت و توان موجود را ارزیابی می‌کنیم و می‌توانیم البرز را به عنوان پایلوت و الگو برای جشنواره‌های استانی اسباب‌بازی انتخاب کنیم.

وی تأکید کرد: استقبال بسیار خوب شهروندان البرزی از نمایشگاه اسباب بازی سال گذشته و تماس مکرر مخاطبان برای برگزاری مجدد این نمایشگاه ما را بر آن داشت که این جشنواره را در سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار کنیم.

مهدی‌زاده بیان کرد: مسئولین استانی ظرفیت تولیدکنندگان بومی را دریابید، زیرا ۲ تولید‌کننده برتر اسباب بازی کشور، البرزی هستند و این مهم برای ایران کوچک یک ظرفیت است.

این مسئول گفت: از تمامی هم وطنان سراسر کشور دعوت می‌کنم که از جشنواره اسباب‌بازی دیدن کنند زیرا علاوه بر نمایشگاه، برنامه‌های بی‌نظیر فرهنگی برای خانواده‌ها تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/