کد خبر: 149904                      تاريخ انتشار: 1402/03/31 - 20:02
?? زوج جوان از حرم عبدالعظيم (ع) به خانه بخت رفتند
 
مراسم عقد ?? زوج‌ جوان در سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س)، در اتاق عقد آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع) برگزار شد.
 
از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومي آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع)، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا(س) ?? زوج جوان در اتاق عقد اين آستان مقدس خطبه عقد خود را جاري نمودند تا در حريم حضرت سيدالکريم زندگي مشترک خود را آغاز کنند.
اين گزارش مي افزايد: جاري شدن عقد يک زوج سوداني افغانستاني در اين بارگاه ملکوتي از اتفاقات ويژه اين روز مبارک بود.
در اين گزارش آمده است: زوج هاي فراواني در روزهاي مختلف سال با مراجعه به اتاق عقد آستان مقدس واقع در صحن مصلي، جهت ثبت نام و رزرو آن اقدام مي کنند تا زندگي مشترک خود را با استعانت از حضرت عبدالعظيم (ع) و در پناه اين امام زاده عظيم الشأن آغاز کنند.
اين گزارش آورده است: متقاضيان مي توانند جهت اطلاع از شرايط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت عبدالعظيم (ع) با شماره ???????? تماس حاصل کنند.
حرم شاه‌عبدالعظيم محل دفن حضرت عبدالعظيم حسني (ع) در شهرري (جنوب تهران) قرار دارد، اين اثر در تاريخ ?? بهمن ???? با شماره? ثبت ??? به‌ عنوان يکي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده‌است.
حضرت عبدالعظيم (ع) مشهور به شاه عبدالعظيم و سيدالکريم از عالمان سادات حسني و راويان حديث است که نسب او با چهار واسطه به امام حسن (ع) مي‌رسد و زيارتگاهش در شهرري واقع شده است.
ايرنا
انتهاي پيام/م