کد خبر: 151405                      تاريخ انتشار: 1402/04/31 - 11:36
مسؤول امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور:
گذر تئاتر در مناطق محروم برگزار شد/ اصفهان صدرنشین تئاترهای خیابانی
 
مسئول امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: اجرای خیابانی گذر تئاتر برای نخستین بار در مناطق محروم برگزار شد که با استقبال خوبی نیز همراه بود.
 
زینب احمدی، مدیر امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور از رویداد ملی تئاتر خیابانی گذر خبرداد و گفت: رویداد ملی تئاتر گذر ۸ تا ۳۱ تیرماه در موضوعات فرهنگی و اجتماعی و با تمرکز بر هویت فردی و اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه و در خلال سالروز عفاف و حجاب این رویداد در قالب‌های دانشجویی و خانوادگی با بیش از ۳۰۰ اجرا در سطح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در استان‌های کشور اجرا شد.
احمدی اضافه کرد: اکثر استان‌ها در این طرح شرکت کردند و بعضی استان‌ها تقریبا ۲۰۰ اجرا داشتند که در صدر آن‌ها اصفهان و پس از آن فارس و مازندران بوده است.
وی با تاکید بر ظرفیت بسیار بالای استان‌ها در زمینه تئاتر گفت: هنر تئاتر به واسطه ظرفیت بالایی که در سطح کشور داشت انتخاب شد و حدود ده نمایشنامه‌ نیز توسط نویسندگان مطرح نگارش و به مراکز استان‌ها ارسال شد.
مدیر امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور در پایان اظهار کرد: تئاتر گذر در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار نیز اجرا شد که با استقبال خوبی چه در بخش روستایی و چه در بخش شهری همراه بود.


آتنا جعفری