کد خبر: 152188                      تاريخ انتشار: 1402/05/15 - 10:47
در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم(ص) آمده است:
وجود ردپای معاندین و دشمنان در هتک حرمت دغدغه مندان حجاب و عفاف/ ورود عاجلانه دستگاه قضا به اجرایی شدن قانون حجاب و عفاف
 
سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرمت به همسر ود ختر شهید مدافع حرم علیخانی را محکوم کرده و خواستار اجرا قانون عفاف از سوی همه دستگاه ها و نظارت بر حسن اجرای آن از سوی دستگاه قضا و برخورد با متختلفان به طور جدی و عاجل از سوی این نهاد شد .
 
سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرمت به همسر و دختر شهید مدافع حرم علیخانی را محکوم کرد .
در این بیانیه آمده است : ردپای معاندین و دشمنان قسم¬خوردۀ ایران اسلامی در این وقایع به¬خوبی نمایان است، آنان که در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ضربات سهمگینی را از زنان فهیم، شجاع و انقلابی دریافت نموده¬اند، حال با درک این مهم سعی در انحراف زنان و متلاشی¬نمودن کانون خانواده به جهات گوناگون را دارند. ترویج بی¬حیایی و بی¬عفتی یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن به اهداف شوم آنان است.
در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم که از دستگاه قضاء که همواره در اجرای قوانین و شریعت اسلامی ثابت قدم بوده انتظار می رود به منظورِ اجرایی نمودن قانون عفاف به طور جدی و عاجل اقدام نمایند و تمامی دستگاه های مرتبط با این قانون مُلزم به انجام وظایف خود در راستای عفاف و حجاب و نیز جاری نمودن آن در جامعه شوند تا مردم دغدغه مند در اجرای فریضۀ دینی خود، دچار آسیب و هتک حرمت نگردند.
متن کامل بیانیه بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
اُمت شریف و شهید پرور ایران اسلامی
در ایّام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه¬السلام)، اقدام سبُعانه و هتک حرمت به ساحتِ خانوادۀ معزز شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی، که از رسالت ائمه اطهار(علیهم¬السلام) پاسداری و برای اقامۀ فریضۀ امربه معروف و نهی از منکر در نظام اسلامیِ که حافظ ارکان نهاد مقدّس خانواده است دست¬خوش خشونت فریب خوردگان جریان¬های ساختارشکن گردید و موجی از تألم و تأثر را به¬دنبال داشته است.
این واقعۀ تلخ و وقایع مشابه، زنگ هشداری است که پی¬درپی به صدا درآمده، حال زمان آن فرا رسیده تا پاسخی درخور شأن و بنیادی به این رفتارهای ساختارشکنانه داده شود و از تَکرار چنین رخدادهایی جلوگیری گردد.
یقیناً امربه¬معروف¬ونهی¬ازمنکر فریضه¬ای واجب و عمل به آن از تأکیدات اسلام ناب محمّدی(صلی¬الله) است، از این رو باید این سؤال را مطرح کرد که چرا انجام یک فریضۀ دینی واجب در نظام اسلامی باید با این حجم از هتک حرمت و جسارت روبه¬رو شود؟
ردپای معاندین و دشمنان قسم¬خوردۀ ایران اسلامی در این وقایع به¬خوبی نمایان است، آنان که در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ضربات سهمگینی را از زنان فهیم، شجاع و انقلابی دریافت نموده¬اند، حال با درک این مهم سعی در انحراف زنان و متلاشی¬نمودن کانون خانواده به جهات گوناگون را دارند. ترویج بی¬حیایی و بی¬عفتی یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن به اهداف شوم آنان است.
سازمان بسیج جامعۀ زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، ضمن انزجار و محکوم نمودن این حادثۀ ناگوار از دستگاه قضاء که همواره در اجرای قوانین و شریعت اسلامی ثابت قدم بوده انتظار دارد به¬منظورِ اجرایی نمودن قانون عفاف به¬طور جدی و عاجل اقدام و تمامی دستگاه¬های مرتبط با این قانون را مُلزم به انجام وظایف خود در راستای عفاف و حجاب و نیز جاری نمودن آن در جامعه نماید تا مردم دغدغه¬مند در اجرای فریضۀ دینی خود، دچار آسیب و هتک حرمت نگردند.