کد خبر: 172893                      تاريخ انتشار: 1402/06/03 - 14:39
دوره آموزشی تربیت مبلّغ مسلط به زبان های خارجی در ارومیه
 
دوره آموزشی تربیت مبلّغ مسلط به زبان های خارجی ویژه طلاب خواهر به منظور ترویچ و تبیین الگوی سوم زن مسلمان در ارومیه بمدت 4 روز برگزار شد.
 
از آذربایجان غربی؛ دوره آموزشی تربیت مبلّغ مسلط به زبان های خارجی ویژه طلاب خواهر به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی از روز یکشنبه 29 مرداد ماه بمدت 4 روز در محل حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) ارومیه برگزار شد.
در این دوره، بانوان مبلّغ که مسلط به زبانهای خارجی مانند انگلیسی،اسپانیایی ،ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی بودند، حضور داشتند و بعد از گذراندن آموزش های لازم در جهت ترویج و جهانی سازی گفتمان الگوی سوم در نقاط مختلف دنیا بعنوان مبلغ دین اسلام و مدافع جایگاه بانوان فعالیت خواهند نمود.



آشنا نمودن زنان متفکر و نخبه جهان با هویت زن مسلمان و ایجاد تفاهم بیشتر میان آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، ترویج هویت اسلامی زن مسلمان در بین مخاطبین غیر ایرانی بویژه در مناطق زیارتی، گردشگری وتوریستی و مرزی و نیز استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل زنان فعال، متفکر و نخبه مسلمان جهان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی می باشد.









گزارش از زهرا صالحیان
انتهای پیام./*